Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@03:52:44 GMT

کشته‌سازی؛ ویژگی انقلاب‌های مخملی/ دختر آبی دروغین

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۰۰۶۹

کشته‌سازی؛ ویژگی انقلاب‌های مخملی/ دختر آبی دروغین

امیرعلی‌حیدر امیری، تئوریسین مسائل سیاسی، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به مرگ سحر خدایاری، اظهارکرد: سحر خدایاری، دختر آبی نیست بلکه دختر آبی مربوط به دختری به نام آیسان است و هیچ ارتباطی به او ندارد، بلکه سحر خدایاری در مواجهه با نیروی انتظامی پرخاش‌گری می‌کند و پس‌از آن مأموران نیروی انتظامی وی را به دادستان دادسرا معرفی می‌کنند که با قید وثیقه آزاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که سحر خدایاری بعد از شش ماه برای گرفتن رأی به دادگاه مراجعه می‌کند، خاطرنشان کرد: سحر خدایاری قبل از این‌که رأی خود را دریافت کند اقدام به خودسوزی می‌کند جالب اینجاست که اصلا حکمی برای سحر خدایاری از سوی قوه قضاییه صادر نشده بود اما برخی افراد و نمایندگان به دروغ به این امر دامن زدند.

این تئوریسین مسائل سیاسی با بیان این‌که عده‌ای به‌اشتباه سحر خدایاری را با عنوان «دختر آبی» قلمداد کردند، اضافه کرد: در فتنه ۸۸ نیز چنین جریاناتی در کشور رخ داده است که نمونه آن قتل دروغین ترانه موسوی بود که بعدها مشخص شد ترانه موسوی در کانادا است.

این تئوریسین مسائل سیاسی آقاسلطان را از دیگر پروژه‌های کشته‌سازی سرویس‌های امنیتی بیگانه دانست و افزود: ندا آقاسلطان طی یک سناریوی پست توسط سرویس‌های امنیتی بیگانه کشته شد.

این مدرس دانشگاه کشته‌سازی را ویژگی انقلاب‌های مخملی برشمرد و گفت: کشته‌سازی توسط سرویس‌های امنیتی بیگانه طراحی می‌شود که برخی سلبریتی‌ها به آن دامن می‌زنند این در حالی است که در جریان سحر خدایاری شاهد نامه‌نگاری‌ها به فیفا و شورای امنیت برای تحریم ایران برای عدم حضور زنان در ورزشگاه‌ بودیم.

امیری با یادآوری این مطلب که منعی برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها وجود ندارد و بانوان بهتر آن است که در مسابقات بانوان به‌عنوان تماشاگر حضور یابند، اضافه کرد: زیربناهای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها هنوز فراهم نشده است چراکه برخی افراد در ورزشگاه‌ها از الفاظ زشت و حرف‌های رکیک استفاده می‌کنند و شنیدن این حرف‌ها زیبنده خانواده‌ها نیست.

وی با ذکر این مطلب که استفاده از الفاظ زشت و رکیک برای خانواده‌ها و بانوان ناراحت‌کننده است، اضافه کرد: حواشی حضور بانوان در ورزشگاه‌ها به مانند حواشی برخی کنسرت‌ها بیشتر از متن است.

امیری با طرح این سؤال که چرا کسانی‌که داعیه حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را دارند شرایط را برای حضور بانوان در مسابقات زنان فراهم نمی‌کنند، اضافه کرد: چرا این افراد فقط برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها و مسابقات آقایان تلاش می‌کنند این در حالی است که مسابقات بانوان نیز به مانند مسابقات آقایان است.

این تئوریسین مسائل سیاسی با بیان این‌که مشکل ما مشکل ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست و این مسئله در اولویت ششم یا هفتم مشکلات قرار می‌گیرد، اضافه کرد: بسیاری از زنان بیکار هستند، خیل عظیمی از زنان سرپرست خانوار بی‌سواد هستند به گواه آمار ۴۹ هزار نفر از زنانی که در مرخصی زایمان به سر می‌بردند پس از پایان دوران مرخصی زایمان از کار بیکار شدند، چرا بیکاری بانوان بررسی نمی‌شود.

این استاد دانشگاه با یادآوری این مطلب که کسانی‌که داعیه دفاع از حقوق زنان را دارند و برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها تلاش می‌کنند بهتر است به دنبال واکاوی پدیده طلاق و مبارزه با آن باشند، خاطرنشان کرد: مشکلات زنان ما ازجمله بیکاری و بی‌سوادی به مراتب سخت‌تر از عدم حضور آنان در ورزشگاه است.

وی با یادآوری این مطلب که در جمهوری اسلامی ایران برای زنان آزادی مشروط در راستای قانون، عرف و شرع وجود دارد، اضافه کرد: متأسفانه رسانه‌های بیگانه به خودسوزی سحر خدایاری دامن زدند و کانال آمدنیوز کمپین «انقلاب زنانه» راه انداخت و متأسفانه برخی از افراد سلبریتی نیز با آنان هم‌سو شدند.


قبح‌شکنی مصی علی‌نژاد

این تئوریسین مسائل سیاسی با گریزی به فعالیت رسانه‌های بیگانه در مرگ سحر خدایاری، اظهار کرد: «مسیح علی‌نژاد» که در واقع «مصی علی‌نژاد» است و نام واقعی او معصومه بوده و هرگز نام او مسیح که لقب حضرت عیسی(ع) است، نیست به این مسئله دامن می‌زند درحالی‌که این فرد کمتر از آن است که نام آن را ببریم چرا که عامل قبح‌شکنی از حجاب و سوق دادن زنان به سمت نافرمانی مدنی است.

ترویج طلاق عاطفی ازدواج سفید توسط استکبار

امیری با اشاره به این‌که اولویت بانوان ما ازدواج، رفع بیکاری، اشتغال و کم‌سوادی زنان سرپرست خانوار است، اضافه کرد: دشمن با ترویج طلاق عاطفی و ازدواج سفید به‌دنبال حل از بین بردن بنیاد اساسی خانواده است و در این راه از هیچ کاری کوتاهی نمی‌کند، حال این سؤال مطرح است که آیا با رفتن زنان به ورزشگاه‌ها و شنیدن حرف‌های رکیک مشکلی از مشکلات بانوان ما حل می‌شود؟

سابقه اقدام به خودکشی سحر خدایاری

این مدرس دانشگاه با یادآوری این مطلب که در خودسوزی سحر خدایاری اصلاً حکمی صادر نشده است و سحر خدایاری قبل از جویا شدن از صدور حکم اقدام به خودکشی کرده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه یکی‌از نمایندگان مجلس بدون اطلاع از جریان می‌گوید که سحر خدایاری به شش‌ماه زندان محکوم شده‌است که اصلاً چنین چیزی صحت نداشته است.

این دکترای اقتصاد مقاومتی با یادآوری این مطلب که برخی افراد به‌دنبال سیاه‌نمایی هستند و آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، اضافه کرد: بهترین جواب به جریان سحر خدایاری را پدر ایشان داد که گفته است فرزند من سابقه خودکشی داشته است.


انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی دختر آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم

حواشی رخ داده در ورزشگاه آزادی، سبب شد محل استقرار هواداران بانوان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تغییر کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 19:30 امروز (چهارشنبه) به مصاف هم رفتند. حین بازی حواشی که میان هواداران دو تیم رخ داد، عاملی برای جابه‌جایی هواداران بانوان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شد. هواداران خانم پرسپولیس در نیمه اول در طبقه دوم و بالای سر سپاهانی‌ها حضور داشتند.

هواداران سپاهان خطاب به بانوان هوادار پرسپولیس شعار دادند و اشیایی هم پرتاب کردند و به همین دلیل با تصمیم مسئولان برگزاری مسابقه، بانوان هوادار روی سکوها جابه‌جا شدند.

 

.

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)
  • گزارش یوناما درباره وضعیت افغانستان اشتباه و نادرست است
  • قاسمی: استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • (ویدئو) جابه‌جایی زنان پرسپولیسی در ورزشگاه به دلیل فحاشی
  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • دین اسلام مدافع اصلی حقوق زنان است
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟