Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: این حزب در شورای مرکزی و مسئولیت‌های حزبی، تلفیقی از نیرو و نشاط جوان و تجربه به تجربه آموختگان را اجرا کرده است و ان‌شاءالله در فهرست اعلامی انتخابات آینده جوان‌گرایی عقلایی و مطلوب در منظر ملت قرار خواهد داد. تاریخ انتشار: 09:07 - 24 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۹۵۹۶ اسدالله بادامچیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه در آستانه انتخابات مجلس یازدهم مباحث احزاب و تشکل‌های سیاسی هم انتخاباتی‌ بیشتر شده است، اظهار کرد: اصولگرایان مانند اصلاح‌طلبان، عناوین دیگری مانند ارزش‌گرایان و امثال آن را برای خود انتخاب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه اصولگرایان برای موفقیت در انتخابات پیش‌رو به وحدت می‌اندیشند، گفت: وحدت و ائتلاف از راه‌هایی همچون تشکیل جبهه واحدی از تشکل‌ها و چهره‌های همراه با جریان سیاسی برای تصمیم‌گیری جمعی و نیز تلاش برای موفقیت آرمان، اهداف، مقاصد و فهرست مطلوب برای مجلس یازدهم میسر است ( البته مجلس گام دوم است)، در این صورت ممکن است برخی تشکل‌ها و چهره‌ها در یک جبهه جمع نشوند اما از فهرست واحدی حمایت کنند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: هریک از این راه‌ها و راهکار‌های دیگر به شرط وحدت بر فهرست متناسب، برای مجلس یازدهم مفید است و مشکلی ایجاد نمی‌کند.
بادامچیان یادآور شد: راهبرد حزب موتلفه اسلامی، ائتلاف بزرگ از همه نیرو‌های دلسوز کشور و ملت و انقلاب در حد جبهه یا در تعامل ارزش‌گرایانه برای برآورده شدن رهنمود‌های رهبر معظم، خواسته‌های ملت، پیشرفت نظام جمهوری اسلامی، خوشبختی مردم و حل مشکلات اقتصادی است.
وی افزود: حزب موتلفه اسلامی پیرو راهبرد خود با همه گروه‌ها، تشکل‌ها، شخصیت‌ها و هر جمعی که برای سربلندی و عزت ایران و گسترش اسلام خالص و تشکیل مجلس مقتدر، متخصص، متعهد و حزبی تلاش می کند، تعامل دارد و با احترام به همه از درگیری‌های جناحی و اختلافات پرهیز می‌کند.
وی با اشاره به اهمیت استفاده از نیرو‌های جوان در پست‌های مختلف مدیریتی عنوان کرد: از جمعیت ۸۳ میلیونی ایران حدود ۶۰ میلیون نفر زیر ۴۰ سال دارند پس تکیه اصلی کار در مردم‌سالاری اسلامی بر نیروی جوانان است.
بادامچیان تاکید کرد: حزب موتلفه اسلامی نیز در شورای مرکزی و مسئولیت‌های حزبی، تلفیقی از نیرو و نشاط جوان و تجربه به تجربه‌ آموختگان را اجرا کرده است و ان‌شاءالله در فهرست اعلامی انتخابات آینده جوان‌گرایی عقلایی و مطلوب در منظر ملت قرار خواهد داد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ائتلاف بزرگ تشکل ها و شخصیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۰۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور اظهار داشت: عوامل برگزاری انتخابات در کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیات اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: وعده صادق اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است و اخیرا برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

هفتم خرداد شروع به کار مجلس دوازدهم اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • ایدئال‌گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • ایده آل گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد