Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@09:34:20 GMT

اتوبان یک طرفه استقلال و نفت؛ سه امتیاز همیشگی

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۰۷۱۵

به گزارش خبرآنلاین؛ استقلال و نفت مسجد سلیمان در حالی به مصاف یکدیگر می روند که اتوبان این دو تیم همواره یک طرفه بوده و آبی های تهرانی موفق شده اند حریف خود را شکست دهند.

استقلال و نفت مسجدسلیمان در دو دوره اخیر چهار بار به مصاف همدیگر رفته‌اند که 4 برد نصیب استقلالی‌ها شده است و 4 باخت هم به نماینده مسجدسلیمان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته سپیدرود رشت هم مقابل استقلال شرایط مشابهی دارد. آنها هم با 4 باخت مقابل استقلال همراه جنوبی‌ها رکورددار هستند.  پیام خراسان، شیرین فراز کرمانشاه، مس سرچشمه، گهر درود، استقلال رشت، آلومینیوم هرمزگان، شهیدقندی یزد تیم‌های دیگری هستند که با دو باخت مقابل آبی‌ها در رده‌های بعدی قرار دارند.

البته نفت مسجدسلیمان علاوه بر استقلال مقابل یک تیم دیگر یعنی سپاهان اصفهان هم همچین طلسمی را به نام خودش ثبت کرده است و در 4 بازی نتوانسته مقابل سپاهانی‌ها امتیازی بگیرد. نفت تهران هم تیم دیگری است که دو باخت را مقابل این تیم رقم زده است و البته فصل بعد در لیگ حضور نداشت تا بتواند به جمع رکوردداران بپیوندد. این آمار می‌تواند استراماچونی را امیدوار کند که با یک برد آسان و بی‌دردسر تا دربی همه چیز آرام شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد

قهرمان کشتی المپیک و جهان که در تورنمنت زاگرب مغلوب نماینده ایران شد، می‌گوید باخت او مقابل کشتی‌گیر روسی‌الاصل بحرین روش مبارزه رقبایش مقابل او را تغییر داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کایل اسنایدر که بار دیگر به عضویت تیم ملی آمریکا درآمده و قرار است نماینده 97 کیلوگرم این کشور در بازی‌های المپیک پاریس باشد، در حالی که سهمیه حضور در المپیک را هم با سومی در رقابت‌های 2023 بلگراد به دست آورد، درباره شکست سنگین 11 بر صفری که آنجا مقابل اخمد تاج‌الدینوف تجربه کرد، گفت: قد او بلند است و استایلش متفاوت. سبک کشتی من به سبک تاج‌الدینوف نمی‌خورد. او منتظر است که حریف حمله کند و بعد از اشتباه او امتیاز بگیرد اما من کشتی‌گیری هستم که وسط تشک هر چه آمد، می‌زنم. استراتژی کشتی من به او نمی‌خورد.

قهرمان المپیک و جهان قد بلند کشتی‌گیر روسی‌الاصل بحرین را مانع سختی در راه اجرای فن دانسته و ادامه داد: اینکه قدش بلند است، اذیتم می‌کند. استراتژی قبلی من مقابل او جواب نمی‌دهد. باختی که به تاج‎‌الدینوف دادم، باعث شد خیلی از رقبایم در دنیا روش کشتی‌شان را با من عوض کنند.

اسنایدر امسال کار سختی برای قرار گرفتن روی سکو دارد. او که سال گذشته در پی آسیب‌دیدگی عبدالرشید سعدالله‌یف و انصرافش از حضور در مرحله نیمه‌نهایی بعد از شکست مقابل تاج‌الدینوف، بدون مبارزه مدال برنز مسابقات جهانی را به خود اختصاص داد، حالا پیش روی خود علاوه بر تاج‌الدینوف که شکست سنگینی را مقابل در بلگراد تجربه کرد، امیرعلی آذرپیرا را می‌بیند که پیش از کسب سهمیه المپیک در تورنمنت زاگرب موفق به شکست او شد.

همچنین اگر عبدالرشید سعدالله‌یف به پاریس بیاید، خودش هم رقیب سنتی و سرسخت اسنایدر است و اگر هم همچنان اسیر محرومیت باشد، به جایش علیخان جبرئیلوفی خواهد آمد که سهمیه المپیک را در این وزن برای روس‌ها به دست آورده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • قابی زیبا از سیدحسین حسینی کنار دخترش؛ یار همیشگی! + عکس
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم