Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:31:03 GMT

مدل ۱۵ اینچی لپ تاپ سرفیس در راه است

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۰۷۲۰

مدل ۱۵ اینچی لپ تاپ سرفیس در راه است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورج، مایکروسافت ماه آینده از مدل های جدید لپ تاپ سرفیس خود رونمایی خواهد کرد و گفته می شود این مدل ها دارای نمایشگرهایی بزرگ خواهند بود. اما یک مدل ۱۵ اینچی از این لپ تاپ نیز در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.

مدل ۱۵ اینچی لپ تاپ سرفیس با نسبت بصری ۳ به ۲ ماه آینده میلادی عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود در این لپ تاپ از پردازنده های شرکت ای ام دی به جای اینتل استفاده شده ولی مایکروسافت اخبار منتشر شده در این زمینه را رد یا تایید نکرده است.

پیش از این مایکروسافت مدل های ۱۳.۵ و ۱۵ اینچی از لپ تاپ های سرفیس بوک ۲ خود را به بازار فرستاده بود. رونمایی از سرفیس بوک های ۳ مایکروسافت در شهر نیویورک انجام می شود.

همچنین قرار است مدلی دیگر از سرفیس به نام سرفیس پروی ۷  با پشتیبانی از USB-C، نسخه ای جدید از پردازنده کوالکوم و برخی امکانات جدید دیگر به بازار بیاید.

کد خبر 4718418

منبع: مهر

کلیدواژه: لپ تاپ سخت افزار مایکروسافت نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری نانو تحقیقات علمی فناوری فضایی گوگل موبایل امنیت اطلاعات شرکت دانش بنیان هوش مصنوعی سازمان فضایی ایران ماهواره بیوتکنولوژی زیست فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوان هانگ وای7 ؛ این خودرو را بیشتر با برند دایون می شناسید! (+تصاویر)

عصر ایران- یوان هانگ برند لوکس متعلق به گروه دایون است که فقط به تولید محصولات پرچمدار الکتریکی اختصاص دارد. جدیدترین محصول این برند یک سدان با نام وای7 است که خود را برای ورود به نمایشگاه بین المللی پکن آماده کرده است.

وای7 در تمامی قسمت های بدنه از زوایای تند و تیز دوری کرده و تلاش کرده تا با خطوط منحنی و شیب ملایم امتداد مسیرها، منظره ای چشم نواز، مد روز و آرامش بخش را پیش روی مخاطب قرار دهد.

خودرو از منظر ابعاد برابر با 5620 میلیمتر در طول، 2000 میلیمتر در عرض و 1490 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز 3128 میلیمتر است. رینگ های استاندارد آلومینیومی با توجه به تریم در اندازه های 20 و 21 اینچی ارائه می شوند.

نسخه مفهومی یوان هانگ وای7 در زمان معرفی درب های قیچی وار داشت که در تریم پایه این خودرو نسخه تولید اقتصادی حذف شده اما دایون حذف آن در تریم پرچمدار را منتفی اعلام نکرده است.

این کوپه الکتریکی چینی در فضای کابین یک محیط مینیمال را ارائه می دهد که از فناورانه های آن باید به نمایشگر بزرگ 17.38 اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی در مرکز کنسول، نمایشگر هداپ 70 اینچی، 2 نمایشگر برای ردیف عقب، سیستم صوتی با 19 امپلی فایر، سیستم تشخیص چهره راننده و... اشاره کنیم.

یوان هانگ وای7 براساس معماری 800 ولت الکتریکی توسعه یافته است که برند بوش سهم مهمی در آن دارد. حضور این فناوری به مفهوم شارژ پرسرعت باتری خودرو است. درباره ظرفیت باتری اطلاع رسانی نشده اما برد حرکتی خودرو 800 و 1000 کیلومتر با توجه به تریم مورد اشاره قرار گرفته است.

یوان هانگ وای7 مجهز به دو موتور الکتریکی 335 اسب بخاری که هر کدام 400 نیوتن متر گشتاور دارند، خواهد بود.

یوان هانگ وای7 کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دایون یوان هانگ Y6 ؛ سدان گران قیمت چینی وارد میدان می شود! (+عکس)

دیگر خبرها

  • یوان هانگ وای7 ؛ این خودرو را بیشتر با برند دایون می شناسید! (+تصاویر)