Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، گابریل کالدرون قصد دارد در بازی روز دوشنبه هفته جاری پرسپولیس با صنعت نفت آبادان از دو مهاجم در خط حمله این تیم استفاده کند.

سرمربی پرسپولیس که در دو بازی ابتدایی این تیم مقابل پارس جنوبی جم و تراکتور تبریز از سیستم ۱-۳-۲-۴ استفاده کرده بود پس از باخت مقابل سرخپوشان تبریزی نسبت به تغییر استراتژی خود اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازگشت بشار رسن از تیم ملی عراق و همچنین آمادگی بالای ملی پوشان پرسپولیس سبب شد تا ترکیب پرسپولیس در سومین بازی از نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر تغییر کند.

گابریل کالدرون که قصد داشت همچنان از علیرضا بیرانوند استفاده کند حالا با محرومیت یک جلسه ای این دروازه بان ناچار است مثل هفته اول از رادوشوویچ درون دروازه استفاده کند.

آمادگی بالای سیامک نعمتی سبب شده تا سرمربی آرژانتینی سرخپوشان درباره استفاده از او یا مهدی شیری در دفاع راست دچار تردید شود. با این حال حضور سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده در قلب دفاع و همچنین محمد نادری در پست مدافع چپ قطعی است.

سرمربی سرخپوشان پایتخت با توجه به مصدومیت کمال کامیابی نیا بار دیگر از احمد نوراللهی به عنوان هافبک دفاعی استفاده می کند. همچنین بشار رسن پس از هفته ها دوری از ترکیب اصلی این تیم (به دلیل جراحی کتف) قرار است در بازی با صنعت نفت آبادان به عنوان هافبک بازیساز بازی کند. مهدی ترابی نیز یکی از هافبک های نفوذی پرسپولیس خواهد بود و احتمال حضور وحید امیری یا امید عالیشاه نیز در بین مردان خط میانی وجود دارد.

کالدرون که از عملکرد علی علیپور و جونیور برانداو در تمرینات پرسپولیس راضی است می خواهد برای اولین بار از این زوج در خط حمله استفاده کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود. سرخپوشان از دو بازی ابتدایی خود صاحب یک پیروزی و یک شکست شده اند.

کد خبر 4716799 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس گابریل کالدرون لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی تیم ملی بسکتبال والیبال مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال امید ایران تیم ملی والیبال ایران تکواندو کشتی آزاد باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۰۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند

آفتاب‌‌نیوز :

از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی (ره) میهمان آلومینیوم اراک است.

ترکیب پرسپولیس در این بازی به شرح زیر اعلام شد:

امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی زادگان، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدابنده لو، مهدی ترابی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر

ترکیب آلومینیوم هم به شرح زیر است:

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهانکهن، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمد امین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمد مهدی لطفی

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی