Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاد دیر، سخنگوی کاخ سفید در صفحه توئیتر خود نوشت، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان صحبت کرد و گفت که از عربستان برای دفاع از خود حمایت می‌کند.

این سخنگو تصریح کرد: ایالات متحده حمله اخیر به یک زیرساخت حیاتی انرژی را به شدت محکوم می‌کند.

سخنگوی کاخ سفید ادامه داد: اقدامات خشونت‌آمیز علیه مناطق غیرنظامی و زیرساختی که برای اقتصاد جهانی ضروری است، تنها مناقشه و بی‌اعتمادی را تعمیق می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطرنشان کرد: آمریکا در حال رصد کردن وضعیت بوده و به حصول اطمینان از این امر پایند است که بازار‌های جهانی نفت باثبات باشند و تقاضایشان به خوبی تأمین شود.

علاوه بر سخنگوی کاخ سفید، خبرگزاری رسمی عربستان نیز در گزارشی خبر تماس تلفنی ترامپ و بن سلمان درباره حمله به آرامکو را منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش، بن سلمان به ترامپ گفت که عربستان متمایل و قادر به واکنش به این حملات است.

همچنین بر اساس بیانیه‌ای که سفارت ریاض در واشنگتن منتشر کرد، ترامپ به بن سلمان گفته که آمریکا آماده همکاری با سعودی‌ها به منظور تأمین امنیت عربستان است.

رئیس‌جمهوری آمریکا در تماس تلفنی خود همچنین به ولیعهد سعودی گفته که این حملات تأثیری منفی بر اقتصاد جهانی و اقتصاد آمریکا دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آرامکوی عربستان آمریکا کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد

دیوان پادشاهی سعودی امروز (چهارشنبه) از انتقال «سلمان بن عبدالعزیز» به بیمارستان خبر داد.

به گزارش مشرق، دیوان پاشاهی عربستان در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد: ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود برای انجام آزمایش‌های معمول به بیمارستان ملک فیصل منتقل شد.

در این بیانیه به جزئیات بیشتری اشاره نشده است.

پادشاه عربستان پیش از این نیز چند بار به بیمارستان منتقل شده بود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی