Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواننده حماسی و انقلابی خراسان جنوبی گفت: من به عنوان عضو کوچکی از خانواده جامعه هنر درخواست می‌کنم جلوی این فرافکنی‌ها گرفته شود و نگذارند هرفردی مملکت و نظام ما را زیر سوال ببرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله مولوی‌حقیقی خواننده حماسی و انقلابی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص دروغ دختر آبی و نظراتی که برخی از هنرمندان در این مورد مطرح کردند، اظهار کرد: به نظر بنده این موضوع توطئه‌ای از طرف دشمن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: برخی افرادی که باید وجهه هنر و هنرمندی خود را مدیون صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که یک رسانه ملی است باشند، از شرایط سوءاستفاده کردند.

 

سوءاستفاده سلیبریتی‌ها از احساسات مردم

این خواننده حماسی و انقلابی خراسان‌جنوبی با اشاره به اصطلاحی به نام سلبریتی که در کشور راه افتاده، عنوان کرد: این افراد از احساسات مردم سوءاستفاده می‌کنند.

 

مولوی‌حقیقی عنوان کرد: با توجه به این‌که روزهای فضای انتخاباتی در کشور نزدیک است و بسیاری دوست دارند برداشت‌های سیاسی کنند روی احساسات زنان کشور دست گذاشتند و قشری دیگر برای این‌که دیده شوند این قضیه را بزرگ کردند.

 

وی گفت: هیچ لزومی نداشت که موضوعی به نام دختر آبی را بزرگ کنند چراکه دختر آبی وجود نداشت. این‌ها دختران میهن ما هستند و دختران میهن ما کسانی هستند که برای نظام و انقلاب جان و خون خود را دادند آن موقع چرا صدای کسی درنیامد و کسی نگفت این‌ها کجا بودند و چکار کردند؟

 

این خواننده حماسی و انقلابی خراسان‌جنوبی گفت: دختری که پدرش اذعان می‌کند مشکل روحی روانی داشته و اشتباهی انجام داده لزومی ندارد بخواهد در موردش اظهار نظر شود.

 

مولوی‌حقیقی با بیان این‌که به نظر بنده این‌ها همه دسیسه است، افزود: دشمنان و منافقان به خصوص خودفروخته‌های داخلی به هر نحوی دنبال خدشه واردکردن به نظام هستند.

 

وی اظهار کرد: خوشبختانه مردم ما و قوه قضائیه آگاه هستند به ویژه از زمان حضور آیت‌الله رئیسی جلوی این‌گونه افراد گرفته شده است.

 

این خواننده حماسی و انقلابی خراسان‌جنوبی گفت: من به عنوان عضو کوچکی از خانواده جامعه هنر درخواست می‌کنم جلوی این فرافکنی‌ها گرفته شود و نگذارند هر آدم بی‌سروپایی پیدا شود و بخواهد مملکت و نظام ما را زیر سوال ببرد و ننگ، لکه یا اتهامی به قوه قضائیه وارد کند.

 

مولوی‌حقیقی تصریح کرد: همه ما مطمئن هستیم با حضور آیت‌الله رئیسی عدالت پایه‌گذاری خواهد شد و حق به حق‌دار خواهد رسید.

 

حکومت باند بزرگ مافیایی در هنر ایران

وی با بیان این‌که مجموعه‌های فرهنگی و هنری ما نقش مهمی دارند، خاطرنشان کرد: متأسفانه باند مافیایی بزرگی در فرهنگ و هنر ایران ما حکومت می‌کند و به این‌گونه افراد میدان داده می‌شود. افرادی که علنی در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه‌السلام بی‌حرمتی کرده و نسبت به عزاداران حرمت‌شکنی می‌کنند. این افراد نمی‌دانند مملکت ما برای چه پابرجا است؟ این کشور و نظام به برکت خون امام حسین (ع) و شهدا پا برجا است.

 

این خواننده حماسی و انقلابی خراسان جنوبی اظهار کرد: این‌گونه افراد باید مجازات شوند. مجازات یعنی این‌که جلوی تولیدات و کارهای این دسته از افراد و مافیا گرفته شود.

 

افرادی که دنبال شهرت هستند در فرهنگ و هنر جایگاهی ندارند

مولوی‌حقیقی گفت: اگر با این دسته از هنرمندان برخورد شود اعتماد مردم بیشتر خواهد شد و افراد به ظاهر مشهوری که خوشان دنبال شهرت هستند و می‌خواهند خود را مطرح کنند در فرهنگ و هنر ما جایگاهی نداشته و نخواهند داشت.

 

وی با بیان این‌که در بحث هنر اخلاق مهم‌ترین مسئله است، افزود: برخی از هنرمندان به نظام و قانون اساسی ما احترام نگذاشته و به راحتی قانون اساسی را زیر پا گذاشته و حرمت‌شکنی می‌کنند.

 

لزوم برخورد با خودفروخته‌های داخلی

این خواننده حماسی و انقلابی خراسان جنوبی بیان کرد: هر قشری که بخواهد خود و میهنش را برای خواسته‌های گذرایی که ماندگار نیست حتی برای مدتی کوتاهی بفروشد و در واقع خودفروشی و میهن‌فروشی کند، خود فروخته است از هر قشری که بخواهد باشد و باید با وی برخورد شود.

 

مولوی‌حقیقی اظهار کرد: کسی که بخواهد نظام و میهنی که در آن با امنیت زندگی می‌کند را زیر سوال ببرد کار درستی انجام نمی‌دهد. هر فردی از هر قشری که هست باید خود را مدیون این نظام و انقلاب اسلامی بداند.

 

وی تأکید کرد: مردم ما باید آگاه و بصیر باشند. افراد را بشناسند و سریع تحت تاثیر افرادی که خیلی‌کم صدا و تصویرشان از رسانه ملی دیده و شنیده شده قرار نگیرند و با آگاهی بیشتر نسبت به این افراد نظر دهند.

 

این خواننده حماسی و انقلابی خراسان‌جنوبی بیان کرد: هر چه بیشتر به این‌گونه افراد بها داده و بزرگ شوند خود را باور کرده و فکر می‌کنند افراد بزرگی هستند و می‌توانند حرفی بزنند و باعث اختلال در نظام و امنیت کشور شوند و قانون را زیر پا بگذارند.

 

مولوی‌حقیقی عنوان کرد: مردم ما آگاه هستند و اجازه ایجاد اخلال در نظام جمهوری اسلامی ایران را به کسی نمی‌دهند.

 

مردم رسانه‌های انقلابی و ولایی را رصد کنند

وی با بیان این‌که افرادی‌که خود را به خواب زده‌اند نمی‌توان بیدار کرد، تأکید کرد: مردم رسانه‌های ولایی و انقلابی را رصد کرده تا سریع به هر حرف و فردی اعتماد نکنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدشه‌ دار شدن عرصه فرهنگ‌ منجر به خرابی سایر بخش‌ها خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رسول فلاحتی عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از فعالان اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) در سالن اجتماعات شهدای ناجا رشت ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی تلاشگران عرصه عفاف و حجاب اظهار کرد: استکبار جهانی و ایالات متحده، منافقان که ضدیت با دین و دین‌باوری دارند، نمایندگان آن‌ها در کشورهای اسلامی از جمله ایران از بانیان و متهمان بساط بی‌حجابی و کشف حجاب هستند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه اصلاح سایر بسترها در گرو اصلاح بسترهای فرهنگی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در سایه تلاش و مجاهدت‌های فرهنگ دوستان، دین‌باوران و زنان و مردان متدین این مرز و بوم شکل گرفت و خدشه‌دار شدن عرصه فرهنگ منجر به خرابی سایر بخش‌ها خواهد شد.

امام جمعه رشت، کشف حجاب را دهن‌کجی به دین دانست و بیان کرد: کسی‌که مرتکب کشف حجاب شده عملاً در حال دهن کجی به دین و ارتکاب علنی جرم و گناه و بی‌بند و باری است و آرمان‌ها و باورهای مردم را نیز به استهزا می‌گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه مسؤولان دلسوز باید به موضوع عفاف و حجاب ورود کنند تصریح کرد: بعد از آشوب‌ها در سال ۱۴۰۱ در جلسات مختلف استانی، راه حل‌های مختلفی را پیرامون مقابله با پدیده کشف حجاب مطرح کردیم و نیروی انتظامی با کمک سپاه و بسیج به خوبی ورود کردند اما پازل چینی دشمن هم دقیق بود و با برنامه جلو آمده بودند در عین حال که محاسباتشان درباره مردم غلط از آب درآمد.

آیت‌الله فلاحتی ادامه داد: ما قبل و بعد از آشوب‌ها همواره ساکت ننشسته‌ایم اما عدم هماهنگی میان بعضی از سازمان‌ها و تشکل‌ها و نهادها گاهی مواقع آثار خوبی بر جای نمی‌گذاشت تا اینکه رهبری در خطبه عید فطر حجت را تمام کردند و فرمودند ما قصد نداریم مردم را به زور وادار به دینداری کنیم اما در برابر ناهنجاری‌های موجود هم نمی‌توان سکوت کرد.

وی با اشاره به لزوم پایبندی افراد جامعه به قوانین جمهوری اسلامی عنوان کرد: جوانان این مرز و بوم برای حفظ ارزش‌ها و اجرای قوانین اسلام در این جامعه رفتند و شهید شدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در پایان به ضرورت انجام کار تبلیغاتی بیشتر در حوزه حجاب با ذکر اهمیت حجاب و جرم بودن کشف حجاب تاکید کرد.

کد خبر 6088082

دیگر خبرها

  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • علم الهدی: در بحث حجاب، نمی‌شود مردم یک گوشه بنشینند و تماشاچی باشند
  • آیت الله علم الهدی: میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • میدان داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • میدان داری مردم و دولت پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • خدشه‌ دار شدن عرصه فرهنگ‌ منجر به خرابی سایر بخش‌ها خواهد شد