Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال گیتی پسند در نیم فصل دوم با تغییراتی وارد مسابقات لیگ برتر می‌شود.

به گزارش ایسنا، پس از جدایی سپهر محمدی، دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی پسند از این تیم و حضور او در لیگ روسیه، این باشگاه با چند دروازه‌بان وارد مذاکره شد و درنهایت با آلکس فالکون دروازه‌بان برزیلی به توافق رسید با این وجود در چند هفته اخیر از این بازیکن استفاده نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فالکون چند روزی هست که به ایران آمده و در تمرینات گیتی پسند هم شرکت می‌کند. ضمن این که آی تی سی او هم رسیده و عملا مشکلی برای همراهی گیتی پسند ندارد با این حال این باشگاه قصد دارد روند جذب او را در نیم فصل قطعی کند. با توجه به باز شدن پنجره نقل و انتقالات در نیم فصل، گیتی پسند می‌خواهد از سهمیه خود این بازیکن را جذب کرده تا در صورت لزوم برای پلی آف بتواند از سهمیه فیفا استفاده کند.

از سوی دیگر مهران عالیقدر، بازیکن ملی‌پوش گیتی‌پسند هم از نیم فصل دوم قادر به همراهی این تیم خواهد بود. عالیقدر که در تمرینات پیش از فصل گیتی پسند مصدوم شد تنها دقایقی کوتاه در دو بازی این تیم در نیم فصل اول به میدان رفت و با تشدید مصدومیت خود به درمان آن مشغول شد. حالا با توجه به تعطیلی چند هفته‌ای لیگ در نیم فصل، این بازیکن قادر به همراهی گیتی پسند از نیم فصل دوم خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتسال گیتی پسند مهران عالیقدر ليگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۱۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ۱ - ۱ ازبکستان/ گزارش زنده

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ در تایلند از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران به مصاف ازبکستان رفت.

ترکیب تیم ملی فوتسال ایران:

مسعود محمدی، محمد حسین درخشانی، سالار آقاپور، مهدی کریمی، بهروز عظیمی

ترکیب تیم ملی فوتسال ازبکستان:

ابوس المورودو، روپیف اختیور، خمرویف ایلخمجون، نیشونوف خسن الدین،   تولکینوف البک

 در دقیقه ۴ در حالی که سالار آقاپور با یک توپ‌ربایی در شرایط دو به تک با دروازه‌بان ازبکستان قرار گرفت و قصد پاس دادن به سعید احمدعباسی را داشت، بین راه بازیکن ازبکستان به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر به سود ایران شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در دقیقه ۷ جورائف بازیکن تیم ملی ازبکستان از روی ضربه ایستگاهی و در فاصله شانزده متری دروازه باقر محمدی را باز کرد و بازی به تساوی کشید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • ایران ۱ - ۲ ازبکستان/ گزارش زنده
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • ایران ۱ - ۱ ازبکستان/ گزارش زنده
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود