Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباس نوظهور پیش از ظهر یکشنبه در تشریح آخرین اقدامات گروه‌های جهادی استان اردبیل در مناطق سیل زده غرب کشور عنوان کرد: با مشارکت ۷ گروه جهادی از نقاط مختلف استان اردبیل، ۳۵۰ واحد مسکونی آسیب دیده بازسازی و تعمیر شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۰۰ واحد مسکونی نیز توسط جهادگران اردبیلی احداث شده است، افزود: گروه‌های متخصص جهادگر استان اردبیل در عرصه‌های مختلف شناسایی و ساماندهی شدند تا با حضور در مناطق نیازمند کمک، مشارکت و همکاری مناسبی ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد: در مجموع ۱۵ گروه جهادی در استان اردبیل که از کارشناسان و نخبگان جوان جامعه هستند، سازماندهی شدند تا بر اساس زمان بندی و احصای نیازمندی‌ها در مناطق سیل زده کشور حضور ‌یابند.

نوظهور با قدردانی از مشارکت‌های مردمی برای بازسازی مناطق سیل زده، تصریح کرد: در قالب طرح ملی جهاد همبستگی نیز کمک‌های نقدی به منظور بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده در سیل جمع آوری و به کار گیری می‌شود.

به گفته وی در قالب این طرح نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی برای کمک به بازسازی واحدهای مسکونی سیل زده جمع آوری شده است.

جانشین بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد: با مشارکت مردم و گروه‌های جهادی اردبیل تاکنون ۵۴ کامیون کمک غیرنقدی به مناطق سیل زده شمال، غرب و جنوب کشور ارسال شده است.

کد خبر 4718466

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه حضرت عباس ع استان اردبیل گروههای جهادی سیل ماه محرم قزوین بوشهر مراسم عزاداری شیراز عاشورا ایلام شهرکرد اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین سامانه بارشی در راه آسمان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد امروز ناپایداری‌ها بیشتر می‌شود و علاوه بر کاهش دمای هوا تا صبح فردا شاهد بارش باران و رگبار و رعد برق و گاهی تگرگ به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی  استان خواهیم بود.

  بر اساس پیش بینی هواشناسی استان اردبیل با خروج سامانه بارشی کنونی فردا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری همراه با وزش باد تند تا گاهی شدید در مناطق مرکزی و جنوبی استان همراه است، به همین دلیل با تاکید بر هشدار نارنجیِ هواشناسی و زردِ کشاورزی اعلام شده از پس فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت، آسمان استان به ویژه مناطق مرکزی و جنوبی تا اواخر این هفته ابری همراه با بارش باران و رگبار و رعد برق خواهد بود. هواشناسی استان اردبیل به شهروندان توصیه کرده با توجه به ادامه بارش و فعال بودن سامانه‌های بارشی، از حضور در بستر رودخانه‌های فصلی، مسیل‌ها و مناطق مرتفع تا اطلاع بعدی خودداری کنند.

 

دیگر خبرها

  • طراوت بهاریِ باران در مناطق مختلف استان اردبیل
  • تخلیه آب از ۱۳۰ منزل مسکونی در استان اصفهان
  • دومین سامانه بارشی در راه آسمان اردبیل
  • هفته بارانی پیش روی اردبیلی ها
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج
  • اسکان اضطراری تعدادی از ساکنان خیابان طالقانی سنندج در پی بارندگی
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • سیل وارد برخی مناطق مسکونی در شهرستان نهبندان شد
  • ورود سامانه ناپایدار جوی به استان اردبیل از روز جمعه