Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردی که مدعی است زنی در خانه‌اش بعد از خوردن سرکه فوت کرده است دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

به گزارش شریان نیوز، اواخر سال ۸۸ خانمی به پلیس مراجعه کرد و از گم شدن خواهرش خبر داد. این زن جوان مدعی بود خواهرش شبانه با وی تماس گرفته و گفته بود با سه نفر از دوستانش در خانه‌ای میهمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران پلیس آگاهی آخرین تماس‌های این زن گمشده که مهتاب نام داشت را بررسی کردند و مشخص شد وی با مردی به‌نام کریم در تماس بوده است. خیلی سریع کریم بازداشت شد و به بازداشتگاه آگاهی تهران بزرگ انتقال یافت، وی بعد از چند روز لب به اعتراف گشود و گفت: من از سرنوشت مهتاب خبر ندارم، اما آن شب به خانه من آمد و میهمانی کوچکی با حضور دوستم مجتبی برگزار کردیم. مهتاب با خوردن کمی سرکه در آشپزخانه از حال رفت. وقتی دقت کردیم متوجه شدیم نفس نمی‌کشد.

مجتبی به من پیشنهاد داد که جسد را به طبقه بالا در راهرو ببرم و خودش از خانه بیرون رفت تا با نیسان وانتش بازگردد. وقتی مجتبی بازگشت جسد را از راه‌پله طبقه دوم به پشت وانت نیسان انتقال دادیم و بعد از آن دیگر نمی‌دانم که مجتبی با جسد چه کار کرده است.

در ادامه تحقیقات مجتبی نیز بازداشت شد. وی منکر اظهارات کریم شد. با وجود این مجتبی و کریم هر دو مدت‌ها تحت بازجویی‌های فنی و پلیسی قرار گرفتند تا اینکه بالاخره کریم به ماجرای عجیبی اعتراف کرد. وی مدعی شد برای اینکه ردی از خود در این ماجرا نگذارد جسد مهتاب را به بیرون از شهر انتقال داده و در آنجا جسد را آتش زده و باقیمانده‌اش را نیز در همان محل خاک کرده است.

با توجه به اعترافات متهم، پلیس آگاهی با همراهی کریم به آدرس اعلامی وی رفتند، اما هیچ آثاری از جسد یافت نشد و بالاخره متهم اعترافاتش را پس گرفت و گفت: خسته شده بودم و می‌خواستم از این شرایط خلاص شوم.

متهم در آخرین دفاعیات خود گفت: من قاتل نیستم. مهتاب خودش به خانه ما آمد و در آنجا نیز فوت کرد. مجتبی جسد را به‌جایی برد که هیچ‌گاه به من آدرسش را اعلام نکرد. من دروغگو نیستم و همه حرف‌هایی که زده‌ام عین حقیقت بوده است.

صبح دیروز جلسه محاکمه متهم در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی زالی و مستشاری قاضی دلداری تشکیل شد و اولیای دم برای متهم درخواست قصاص کردند چرا که در صورتی‌که متهم با اورژانس تماس می‌گرفت هیچ‌گاه چنین اتفاقاتی نمی‌افتاد.

متهم نیز در دفاع از خودش اتهام قتل را رد کرد وگفت من بیگناه هستم وهیچ نقشی در مرگ این زن نداشتم. پس از دفاعیات وکیل متهم، قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: شریان

کلیدواژه: سقوط هواپیمای تهران یاسوج ایالات متحده آمریکا مجلس شورای اسلامی سوریه یاسوج بوشهر ایران کرمانشاه سقوط هواپیما روسیه عراق گرگان بارش برف تیم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل هولناک زن جوان به دست پسرش

 

به گزارش تابناک، ساعت ۲ بامداد امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه کشف جسد زن جوانی در خانه‌ای در شهرک دانشگاه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.با اعلام این خبر ماموران کلانتری ۱۵۴ وردآورد، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و قاضی محمدمهدی براعه بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی راهی محل حادثه شدند.

آنها در پاگرد ورودی خانه جسد سوخته زن میانسالی را مشاهده کردند که بر اثر جسم نوک تیز به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد قاتل پسر مقتوله بوده و پس از ارتکاب جنایت خودش را در یکی از اتاق‌های خانه حبس کرده است.

 
بدین ترتیب ماموران کلانتری وارد اتاق شدند و متهم پرخاشگر را که قصد داشت با یک محلول شبه‌ اسید به پلیس حمله کند در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که پسر جوان ابتدا مادرش را با ضربات متعدد به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت با مواد اشتعال‌زا جسد را در پاگرد ورودی خانه به آتش کشیده و سپس داخل خانه رفته و چند کتاب را نیز آتش‌زده است. از سوی دیگر نیز مشخص شد قاتل احتمالا دچار مشکلات روحی و روانی است.

با دستور قاضی براعه، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • داستان قتل مدیر عالیرتبه شهرداری تهران با خیانت همسرش
  • قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش
  • قتل یکی از مدیران شهرداری تهران به دست همسرش
  • شوهرم را کشتم که خودم را نجات دهم | ضربه مرگبار کارد به قلب مرد جوان
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد
  • راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد/ همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد | همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • همدستی زن جوان با مرد آشنا برای قتل شوهرش