Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@16:44:53 GMT

رسيدگي به پرونده موسسه غيرمجاز حافظ ، امروز

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۱۵۷۷

رسيدگي به پرونده موسسه غيرمجاز حافظ ، امروز

خبرگزاری آریا- رسیدگی به پرونده موسسه غیرمجاز حافظ و شرکت کشاورزی خوشه طلایی مهر ماندگار، امروز آغاز می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، رئیس شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده اخلالگران و مفسدان اقتصادی گفت: یکشنبه اولین جلسه رسیدگی به پرونده موسسه غیرمجاز حافظ و شرکت کشاورزی خوشه طلایی مهر ماندگار به صورت علنی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاضی صلواتی با اعلام اسامی متهمان پرونده موسسه غیرمجاز حافظ، افزود : موسسه غیرمجاز حافظ شش متهم به نام‌های سید احسان الله میرزاباقری برزی فرزند سیداکبر (مدیرعامل موسسه غیرمجاز حافظ)، بهروز پورانی فرزند سیف الله (دبیر هیات مدیره)، وحید ذکری زاده فرزند اصغر (معاون پشتیبانی)، ابراهیم کارگر فرزند اسدالله (مدیر امور مالی)، هوتن یوسفیان فرزند احمدعلی (مدیر منطقه شمال کشور)، محسن خوشبخت فرزند محمدعلی (رئیس شعبه خوی) دارد که اتهام آن‌ها دایر بر مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی کشور است.
وی با بیان اینکه بانک مرکزی و 49 نفر شاکی پرونده هستند، گفت : این موسسه هفت هزار و 571 نفر سپرده گذار و چهار میلیارد و 800 میلیون تومان جذب سپرده داشته است.
قاضی صلواتی با بیان اینکه پرونده شرکت کشاورزی خوشه طلایی مهر ماندگار مربوط به ایلام است که با پرونده موسسه غیرمجاز حافظ ادغام شده است، افزود : شرکت کشاورزی خوشه طلایی مهر ماندگار نیز 13 متهم دارد که 25 میلیارد و 532 میلیون و 500 هزار تومان جذب سپرده در آن صورت گرفته است.
رئیس شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده اخلالگران و مفسدان اقتصادی تصریح کرد: دو نفر از متهمان شرکت کشاورزی خوشه طلایی مهر ماندگار، با موسسه غیرمجاز حافظ مشترک هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رسیدگی پرونده غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین

مجتبی حسنی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: تخریب و قلع و قمع ۹ بنای غیرمجاز مربوط به روستای گلدره و حسام آباد این شهرستان بوده که پس از صدور احکام قضایی منجر به آزادسازی اراضی کشاورزی و بازگشت به چرخه تولید شده است.

وی اضافه کرد: تخریب بنا‌های غیرمجاز در راستای جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز و خرد شدن اراضی کشاورزی و با اتکا به تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها انجام شد.

حسنی تاکید کرد: بنا‌های غیرمجاز شامل احداث ساختمان، محوطه سازی و دیوارکشی بوده که با حضور نماینده دستگاه قضایی، یگان حفاظت از اراضی کشاورزی، امور اراضی شهرستان قزوین، مرکز جهاد کشاورزی کوهین و نیرو‌های فراجا و عوامل راهداری به مرحله اجرا درآمده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی موضوع را به سامانه ۱۳۱ گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند
  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • امروز با حافظ: من این حروف نوشتم چنان که غیر ندانست
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی
  • پول موسسه رائفی پور از کجا می‌آید؟