Web Analytics Made Easy - Statcounter

انصاری در دیدار با خانواده شهید راد، گفت : روحیه خدمت به مردم با سرکشی از خانواده های معظم شهدا تقویت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «مهدی انصاری» امروز (۲۴ شهریور) به همراه معاون نیروی انسانی و رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید والامقام راد در شهر یاسوج دیدار و از آنان دلجویی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
 

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جامعه ایثارگری به ویژه والدین معظم شهدا، حق بزرگی بر گردن جامعه و مسئولان دارند و همه باید تلاش کنیم تا رضایت مندی این خانواده ها که خواسته ای جز خدمت به مردم ندارند، جلب شود.

 

وی یادآور شد: اگر امروز دشمنان ملت ایران به خود جرأت نمی‌ دهند تا به منافع و عظمت این ملت تعدی کنند، تنها به پشتوانه ایثار ایثارگران و خانواده‌های معظم شهیدان است.

 

گفتنی است در پایان این دیدار، ضمن گراميداشت ياد و خاطره اين شهيد گرانقدر، از صبر و استقامت اين خانواده در راه سرفرازي انقلاب اسلامي تجليل و هدايایي به خانواده شهيد تقديم شد.

 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم مسجد عزاداری محرم عاشورا خبرگزاری شبستان عاشورای حسینی استان بوشهر تاسوعای حسینی محرم اربعین حسینی خانواده شهید جامعه ایثارگری نیروی انتظامی خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر می‌تواند تقویت کننده روحیه جوانی جمعیت باشد

فرهاد قائمیان در گفتگو با ستاد خبری دومین جایزه ملی جوانی جمعیت گفت: هنر می‌تواند تقویت کننده روحیه جوانی جمعیت باشد. باید با ساخت فیلم‌، سریال‌ و مستندهای به دور از شعارزدگی، ذهنیت مثبت جوان امروز نسبت به فرزندآوری را تقویت کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاهای اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود. در همین راستا فرهاد قائمیان بازیگر سینما،‌ تئاتر و تلویزیون در گفتگو با ستاد خبری این رویداد ملی درباره تبعات منفی فرسودگی جمعیت برای جامعه و نقش موثر هنر در راستای تقویت روحیه جوانی جمعیت نکاتی را مطرح کرد.

فرهاد قائمیان بازیگر شناخته شده سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با ستاد خبری جایزه جوانی جمعیت درباره تهدیدات جمعیتی سال‌های آتی در ارتباط با پیری و میانسالی جمعیت گفت: هر چند سالمندان هم می‌توانند در توسعه کشور نقش داشته باشند اما آن نقش خلاقانه و ایده پردازانه‌ای که جوانان می‌توانند در پیشرفت کشور داشته باشند را ندارند.

وی با اشاره به ساختار جمعیتی در نسل‌های آتی گفت: ما نیاز داریم که دولت به تسهیلات بیمه‌ای و اعتبار، مداخلات پزشکی و سلامتی جامعه نیز توجه ویژه داشته باشد تا نسل جوان به راحتی به فرزندآوری توجه کند و فرزندآوری را یکی از برنامه‌های سال‌های ابتدایی تشکیل خانواده‌ درنظر بگیرند.

مسئولان به قانون جوانی جمعیت باید در عمل معتقد باشند

وی با اشاره به نقش هنر در راستای تقویت روحیه جوانی جمعیت گفت: باید با ساخت فیلم‌، سریال‌ و مستندهای به دور از شعارزدگی، ذهنیت مثبت جوان امروز نسبت به فرزندآوری را تقویت کرد و جامعه را نسبت به تهدیدات پیری جمعیت آگاه کرد.

قائمیان با اشاره به زنگ خطرهای جمعیتی در کشور گفت: قانون جوانی جمعیت می‌تواند کمک کننده به برون رفت از بحران سالمندی باشد، البته این اتفاق با موج رسانه‌ای و تبلیغات درون و برون مرزی نیز خیلی مرتبط است چرا که ما باید تبلیغات مناسب در این راستا داشته باشیم، مطالعات جمعیتی هم باید هدفمند و براساس شرایط ما در برهه کنونی باشد و باید بتوانیم شعارهای مناسب دراین راستا تولید کنیم.

وی در پایان با اشاره به تسهیلات حمایتی برای فرزندآوری گفت: جوانان ایران باید پشتوانه حمایتی هم برای ازدواج و هم فرزندآوری صحیح داشته باشند و با برنامه ریزی، قانون جوانی جمعیت به بار بنشیند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

پایان پیام/

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • هنر می‌تواند تقویت کننده روحیه جوانی جمعیت باشد