Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@02:22:03 GMT

استقلال در مسجدسلیمان کار راحتی نخواهد داشت

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۱۸۸۸

استقلال در مسجدسلیمان کار راحتی نخواهد داشت

تیم استقلال در هفته سوم رقابت ها باید در مسجدسلیمان به مصاف تیم نفت برود، شاگردان استراماچونی قصد دارند تا اولین پیروزی خود را بدست بیاورند.

به گزارش "ورزش سه"، محمد طیبی کاپیتان تیم نفت مسجدسلیمان در گفت و گو با خبرنگار ما درباره وضعیت تیم نفت گفت: ما از تعطیلات لیگ بهترین استفاده را کردیم، دو بازی دوستانه در تهران مقابل نساجی داشتیم که در دو بازی هیچ گلی دریافت نکردیم، یک بازی را بردیم و یک بازی به تساوی کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم چغری هستیم و به هیچ تیمی باج نمی دهیم.تمریناتمان را در ورزشگاه خانگی دنبال می کنیم تا برای دیدار مقابل استقلال آماده شویم.

 

مدافع سابق تراکتورسازی در ادامه گفت: در هفته اول دیدید که تراکتور با همه ستاره هایش در مسجدسلیمان متوقف شد و تنها یکی دو موقعیت داشت، این تساوی بسیار با ارزش است. آنها هفته بعد پرسپولیس قهرمان فصل قبل را شکست دادند، می خواهم این را بگویم که نفت مسجدسلیمان در خانه و در کنار‌ هوادارانش قدرتش چندین برابر می شود. ما اینجا به هیچ تیمی باج نمی دهیم و برایمان اسم تیم مقابل فرقی نمی کند، برای دیدار با استقلال تنها به سه امتیاز قانع هستیم و آنها کار‌ راحتی در مسجدسلیمان نخواهند داشت.

 

طیبی درباره خرید سوشا مکانی گفت: ما در پست دروازه بانی نیاز به یک گلر داشتیم، حبیب فرعباسی در دو هفته اول فوق العاده کار کرده و فکر می کنم که حقش حضور در تیم ملی امید است. یک گلر جوان دیگر هم داریم اما حضور سوشا مکانی در‌ تیم به ما کمک می کند و تیم مارا تکمیل تر‌ می کند و رقابت خوبی بین گلرهای تیم به وجود خواهد آورد.

 

وی در انتها گفت: هواداران سکوی پرتاب ما هستند و با آنهاست که ما با قدرت بیشتری به مصاف حریفان می رویم، انشالله در دیدار با استقلال نیز ورزشگاه پر ‌می شود و بتوانیم با یک نتیجه عالی بازی را تمام کنیم و برد را به آنها هدیه کنیم.

محمد طیبی استقلال تهران نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد طیبی استقلال تهران نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان

باشگاه استقلال خوزستان درخواست تغییر داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان را مطرح کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مسئله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت 18:10 روز دوشنبه 17 اردیبهشت در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟