Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- داوران بخش عکس دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی حوزه هنری معرفی شدند. تاریخ انتشار: 11:00 - 24 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۹۶۷۴

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، فرهاد سلیمانی، مجتبی کوچکی و سید احسان باقری داوری بخش عکس دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی را برعهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد سلیمانی متولد ۱۳۴۳ است و عضویت در هیات مدیره و نایب رئیس انجمن عکاسان مطبوعات، داوری جشنواره‌ها و مسابقه‌های عکاسی از جمله جشنواره عکس مطبوعات، اولین مسابقه عکس ورزشی، مسابقه عکس سالمندان و عضویت در هیات علمی دانشگاه هنر و تدریس در آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌ها از دیگر سوابق وی است.

مجتبی کوچکی متولد ۱۳۵۶ است و حرفه عکاسی را از سال ۱۳۷۶ آغاز کرده است. مسئولیت آژانس عکس و نمایشگاه‌های خانه در خانه عکاسان حوزه هنری و برگزاری و حضور در نمایشگاه‌های انفرادی و جمعی از جمله همراه با گروه طوسی در گالری لاله از دیگر سوابق حرفه‌ای این هنرمند است. وی در حال حاضر مدیریت پایگاه عکس چیلیک را برعهده دارد.

سید احسان باقری ۱۳۶۰ در شمیران و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد روان شناسی مشاوره است. وی از سال ۱۳۸۷ تاکنون مدرس دانشگاه بوده است و در سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران عضویت دارد. باقری مدیر هنری شرکت‌های «مکین دریا» و «تیواصنعت» را نیز به عهده داشته است. وی پایان نامه کارشناسی ارشد خود را با موضوع «بررسی اثربخشی عکس درمانی برای افزایش خودپنداره دانشجویان» ارائه کرده است. وی در حال حاضر مدیریت خانه عکاسان حوزه هنری را برعهده دارد.

دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی به همت مرکز هنر‌های تجسمی حوزه هنری و موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر برگزار می‌شود. فراخوان و مقررات شرکت در این رویداد در سایت www.artfest.ir قرار دارد و آخرین مهلت ارسال آثار به آن ۶ مهر ماه اعلام شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپهر سوره مهر هنر عاشورایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،سفال کلپورکان نمادی از هنر دستان زنان بلوچ شهر علم و فرهنگ با قدمت هفت و هزار سال در کلپورگان سراوان است.
خانم منفرد مانند دیگر بانوان روستا در این روستا به کار پخت سفال می‌پردازد.
اکنون دختران دانشجوی دانشگاه پیام نور سراوان برای معرفی بهتر سفال میخواهند در ساخت و معرفی سفال و بازار فروش بهتر در ایران و جهان نقشی داشته باشند.
با احداث کارگاه و استفاده از تجارب زنان روستا، این کارگاه خواهد توانست در آینده‌ای نه چندان دور با نو آوری وخلاقیت بانوان طرح‌های جدیدی را به بازار روانه کند.

دیگر خبرها

  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران
  • رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • معرفی داوران دیدار سپاهان و استقلال خوزستان
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه‌النجاه منتشر شد
  • داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر معرفی شدند
  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان