Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@06:34:41 GMT

خداحافظ محبوب دوست‌نداشتنی!

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۲۷۰۳

خداحافظ محبوب دوست‌نداشتنی!

علیرضا فغانی به دلایل شخصی راهی استرالیا شد تا در این کشور به زندگی خود ادامه دهد و هواداران تیم‌های مطرحی چون سپاهان، تراکتور، پرسپولیس و استقلال دیگر نتوانند او را مقصر نتیجه نگرفتن‌هایشان جلوه دهند.

به گزارش ایسنا، آقای خاص داوری ایران بالاخره غزل خداحافظی از کشورش را خواند و راهی استرالیا شد. علیرضا فغانی که از مدت‌ها قبل در فوتبال ایران مورد اعتراض و حاشیه‌های مختلف قرار می‌گرفت، بامداد امروز (یکشنبه) راهی استرالیا شد تا داوری را در لیگ این کشور ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته هنوز نام ایران در کنار نام فغانی می‌درخشد و در بازی‌های بین‌المللی، او به عنوان نماینده ایران قضاوت خواهد کرد.

با رفتن علیرضا، حالا دیگر خانواده داورخیز فغانی دیگر نماینده‌ای در جمع قاضیان فوتبال ندارد و به نوعی داوری فوتبال ایران از این قضیه محروم شد. حالا علیرضا در استرالیا سوت می‌زند و محمدرضا در سوئد فعالیت می‌کند؛ اتفاقی که به ضرر داوری فوتبال ایران است زیرا حالا داوری که در رده‌بندی جام جهانی و فینال جام باشگاه‌های جهان سوت زده می‌تواند تجربه‌اش را در اختیار کانگوروها قرار دهد و هم‌میهن‌های خود از این قضیه محروم هستند. شاید دوباره سال‌ها طول بکشد تا یک داور ایرانی بتواند راه مسعود مرادی، حسن کامرانی‌فر و علیرضا فغانی را ادامه دهد و با کم شدن فغانی از جمع داوران ایرانی، روند پیشرفت کندتر خواهد شد.

نکته قابل توجه درباره او، دعوا سر نخواستنش بود. در چهار فصل اخیر، فغانی به دلیل مشکلش با هواداران تبریزی نتوانسته بود بازی‌های خانگی تراکتور یا گسترش فولاد را سوت بزند و پرسپولیسی‌ها هم به دلیل خاطره تلخ باخت به ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی از او با ناراحتی یاد می‌کنند. در هفته‌های اخیر هم دیگر تیم مطرح پایتخت یعنی استقلال نتیجه نگرفتن خود را تقصیر فغانی انداخت و تساوی دقیقه ۹۵ برابر فولاد را به این داور نسبت داد تا دیگر او بین هواداران تیم‌های محبوب، منفور باشد.

البته این نکته فقط به بازی‌های داخلی محدود می‌شود زیرا هنوز هم تمام ایرانی‌ها و فوتبال‌دوستان داخلی از علیرضا فغانی در عرصه‌های بین‌المللی با افتخار یاد می‌کنند و او را بهترین داور جهان می‌دانند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علیرضا فغانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۲۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران برعهده امیر عرب‌براقی است و هادی طوسی و علی احمدی کمک‌های اول و دوم او خواهند بود.
همچنین کیوان علی‌محمدی به عنوان داور چهارم این دیدار انتخاب شده است.

تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران در ورزشگاه امام‌ خمینی(ره) اراک مقابل هم قرار می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • ستاره ایرانی نیمه نهایی آسیا: علیرضا فغانی!
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • ممنون به خاطر همه چیز: خداحافظ برای همیشه!
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است