Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@12:16:39 GMT

نشست فرمانده راهور ناجا با مسئولان استان سمنان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۲۷۱۷

نشست فرمانده راهور ناجا با مسئولان استان سمنان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، نشست سردار سید تیمور حسینی فرمانده پلیس راهور کشور با مسئولان ارشد استانی و انتظامی استان سمنان پیش از ظهر یکشنبه در ادامه سفر یک روزه وی به این استان به میزبانی استانداری سمنان برگزار شد.

به نظر می رسد بحث های اساسی شامل ایمنی راه های حیاتی استان سمنان شامل کریدور شرق به غرب و محور تهران-مشهد، آزادراه حرم تا حرم و کریدور شمال- جنوب و نقش پلیس در کاهش تصادفات جاده ای در کنار رفع نقاط حادثه خیز و همراهی همه دستگاه های ذی ربط در این نشست مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی نحوه اجرا و نقاط ضعف و قوت طرح های تابستانی و ترافیکی پلیس راهور ناجا در تابستان ۹۸ از دیگر محورهای این نشست خواهد بود.

سردار حسینی برای بازدید از طرح های تابستانی راهور ناجا و همچنین برگزاری نشست با مسئولان راهور و انتظامی استان سمنان به این استان سفر کرده است.

به نظر می رسد نشست خبری با حضور اصحاب رسانه از دیگر برنامه های سفر حسینی به این استان باشد.

این خبر تکمیل می شود...

کد خبر 4718297

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سمنان رئیس پلیس راهور ناجا ماه محرم قزوین بوشهر شیراز مراسم عزاداری عاشورا ایلام شهرکرد اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با اعلام این خبر گفت: ساعت اولیه بامداد امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ خودروی ال نود که با سرعت حدود ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت در بلوار شهدای گمنام رشت در حال حرکت بود که با خودروی پراید به شدت برخورد کرد و راننده پراید در دم جان باخت و ۳ سرنشین ال نود به شدت زخمی و روانه بیمارستان شدند. 
سرهنگ امیر طالبی افزود: در پی واژگونی و محبوس شدن سرنشینان ال نود و ریزش بنزین در سطح خیابان، آتش نشانان برای نجات و ایمنی محل حادثه در صحنه تصادف حاضر شدند. 
رییس پلیس راهور گیلان علت این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ال نود اعلام کرد.
وی همچنین تصریح کرد: ۲ خودروی عبوری دیگر نیز در این حادثه خسارت جزیی دیدند.
رییس پلیس راهور گیلان مهمترین علت تصادفات را تخطی از سرعت مجاز و بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی دانست.

دیگر خبرها

  • فیلم| وقتی پلیس راهور راه خودروها را باز می‌کند!
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • وقتی پلیس راهور دست به بیل می شود! + ویدئو
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • طرح ویژه پلیس راهور برای موتورسواران و عابران پیاده
  • نحوه پرداخت حق بیمه خودروها تغییر پیدا می‌کند