Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین استقبال از ورودی‌های جدید دانشگاه تهران ۳۱ شهریور با حضور مسئولان دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، آئین استقبال از ورودی‌های جدید دانشگاه تهران ۳۱ شهریور با حضور مسئولان دانشگاه برگزار می‌شود.   در این آئین که با حضور رئیس دانشگاه، هیأت رئیسه، مدیران و استادان دانشگاه و نیز تعدادی از مقامات ارشد دانشگاهی کشور برپا می‌شود، برنامه‌های متنوعی در راستای آشنایی هرچه بیشتر نودانشجویان با ظرفیت‌های علمی و فرهنگی دانشگاه برگزار می‌شود و محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران با دانشجویان سخن خواهد گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر برنامه‌های این آئین، قرائت میثاق‌نامه استادان و دانشجویان دانشگاه تهران و تحویل پرچم دانشگاه از یک دانشجوی قدیمی به یک نودانشجو خواهد بود.
گفتنی است، امسال نیز همچون سال‌های قبل همزمان با برگزاری آئین ورودی نودانشجویان، همایش «خانه و دانشگاه» ویژه خانواده نودانشجویان، و با هدف آشنایی هر چه بیشتر والدین با محیط تحصیل دانشجویان و نیز تبادل نظر با مسئولان پردیس‌ها و دانشکده‌های مربوط در زمینه ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت دانشجویان برگزار خواهد شد.
اخبار تکمیلی درباره این آئین و جزئیات برنامه‌های آن از طریق وب‌سایت دانشگاه تهران اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشجویان ورودی جدید دانشگاه تهران نیلی احمد آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۳۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم

بیشتر از ۶۰ هزار هوادار پرسپولیس و سپاهان برای تماشای الکلاسیکوی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار خواهند کرد.

باتوجه به نتیجه‌ای که در تقابل تراکتور تبریز و استقلال تهران در بازی امروز به‌دست آمد، حالا هواداران پرسپولیس امیدوار هستند با نمایش درخشان شاگردان اوسمار وی را بتوانند در پایان بازی مقابل سپاهان جشن پیروزی برپا کنند و به صدر جدول برسند.

هواداران تیم فوتبال سپاهان اصفهان هم که تعدادشان به بیشتر از هزار نفر می‌رسد در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند و طبیعتاً علاقه‌مند هستند که طلایی‌پوشان نصف‌جهان علی‌رغم نتایج نه‌چندان خوب‌شان در هفته‌های گذشته در برابر پرسپولیس صاحب پیروزی شوند و مانند سال قبل با دست‌پر تهران را از بازی با پرسپولیس ترک کنند.

طرفداران قرمزهای پایتخت قبل از شروع بازی الکلاسیکو با استفاده از فلش‌های موبایل‌های‌شان نورافشانی جالبی را روی سکوهای ورزشگاه آزادی به‌نمایش گذاشتند و تقریباً برای حمایت از پرسپولیس حضور بیشتر از ۶۰ هزار نفری دارند.

کد خبر 749852

دیگر خبرها

  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • آئین بزرگداشت روز روانشناسی در بوشهر برگزار شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • کاخ سفید: از تلاش چین برای برقراری امنیت در منطقه استقبال می‌کنیم
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد