Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@06:53:39 GMT

علم و ادب - سپیدرود؛ تقابلی برای فرار از قعر

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۳۲۱۹

به گزارش خبرنگار ایلنا، علم و ادب که هر چهار دیدار قبل خود را با شکست و بدون کسب امتیاز پشت سرگذاشته، رفته رفته در حال تبدیل شدن به یک تیم بحران زده است و شاگردان یونس باهنر در تقابل با سپیدرود می بایست تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه مناسب و خروج از جمع قعرنشینان به کار گیرند.

پیروزی در این دیدار، ضمن دشت اولین سه امتیاز فصل برای علم و ادب، می تواند این تیم را از قعر جدول و منطقه بحران خارج نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپیدرود نیز در شرایطی برابر علم و ادب به میدان خواهد رفت که در دو بازی قبل به پیروزی رسیده و با روحیه ای خوب برابر علم و ادب حاضر خواهد شد، هرچند، در هفته های اخیر و به دلیل مسائل مربوط به مالکیت این باشگاه، تا حدودی سپیدرودی ها وارد حاشیه شدند، اما بعید به نظر می رسد که این حواشی، بتواند از انگیزه یاران نظرمحمدی بکاهد و مانعی بر سر راهشان ایجاد نماید.

سپیدرود با دو پیروزی، یک تساوی، یک باخت و هفت امتیازی که از چهار بازی قبل به دست آورده، جایگاه نهم جدول را در اختیار دارد و پیروزی در این دیدار خارج از خانه می تواند در صورت لغزش رقبا، صعودی چشمگیر را برای سپیدرودی ها دربر داشته باشد.

جدال یاران باهنر و نظرمحمدی، عصر یکشنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ یک لیگ دسته اول لیگ آزادگان سپیدرود رشت علم و ادب تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس

آاک آتن توانست با پیروزی برابر پاناتینایکوس به قهرمانی در لیگ یونان نزدیک شود.

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای پلی آف لیگ یونان دو دیدار برگزار شد که در یکی از بازیها آاک آتن که احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران را در اختیار دارد با ۳ گل پاناتینایکوس را شکست داد تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک تر شود.

در دیگر دیدار آریس تیم کریم انصاری فرد در خانه برابر المپیاکوس به تساوی یک بر یک رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • ناراحتی آرتتا برای پوچتینو: من کنارتم!
  • ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم