Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  بنا بر اعلام شبکه تلویزیونی عربستان سعودی، بعد از شکست خانگی دیشب تیم فوتبال الاهلی مقابل الوحده، برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس از هدایت تیم الاهلی عربستان برکنار شد.

بیشتر بخوانید: برانکو از الاهلی اخراج شد!

برانکو که در سال‌های حضورش به عنوان سرمربی در تیم پرسپولیس توانسته بود، افتخارات زیادی کسب کند و در میان هواداران محبوبیت کسب کند، با جدایی از پرسپولیس و پیوستن به الاهلی عربستان، انتقادات پرشماری را از سوی هواداران این تیم پرطرفدار تهرانی دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا و با انتشار خبر اخراج برانکو از الاهلی، تعدادی از کاربران علاقه‌مند به فوتبال با انتشار پست‌هایی در صفحات خود در توییتر، به این موضوع واکنش نشان دادند.

در ادامه نمونه‌هایی از نظرات کاربران را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برانکو برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی

اوسمار ویرا دوشنبه گذشته دعوت محمد میثاقی را پذیرفت و سرمربی پرسپولیس چند شب پیش مهمان برنامه فوتبال برتر شد.

میثاقی بعد از پایان این برنامه تصویری از خودش در کنار اوسمار در اینستاگرام منتشر و نام مربی برزیلی را تگ کرد.

اکنون سرمربی برزیلی نیز با ری‌استور کردن مجری فوتبال برتر به حضور در برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد و به انگلیسی نوشت: «ممنوم... این مصاحبه عالی بود».

اوسمار در همین مدتی که جانشین یحیی گل‌محمدی شده با رفتار و مصاحبه‌هایش تصویر خوبی در ذهن اهالی فوتبال به جا گذاشته و می‌توان گفت با این شیوه رفته رفته در بین هواداران پرسپولیس نیز به یک چهره محبوب تبدیل شده است.


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟