Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از انتقاد تند دختر سردار سلیمانی به جریانات اخیر صبا کمالی و سحر خدایاری، اینستاگرام در اقدامی عجیب صبح امروز صفحه او را بست.

صبح امروز اینستاگرام در اقدامی ناگهانی پیج زینب سلیمانی دختر "سردار سلیمانی" را مسدود کرد.

به گزارش گروه سیاسی برنا، صبح امروز اینستاگرام در اقدامی ناگهانی پیج زینب سلیمانی دختر  فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی "سردار قاسم سلیمانی"  را مسدود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام خود، به هتاکی صباکمالی بازیگر سینما و تلویزیون به ساحت مقدس امام حسین(ع) و ماجرای خودکشی سحر خدایاری، واکنش تندی نشان داده بود.

واکنش تند دختر سردار سلیمانی به هتاکی صبا کمالی و ماجرای سحر

 

هتاکی صبا کمالی به ساحت اباعبدالله الحسین(ع)، واکنش تند دختر سردار سلیمانی را به دنبال داشت.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، زینب سلیمانی دختر سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام خود، به هتاکی صباکمالی بازیگر سینما و تلویزیون به ساحت مقدس امام حسین(ع) و ماجرای سحر خدایاری، واکنش تندی نشان داد.

دختر سردار سلیمانی در استوری اینستاگرام خود نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

اتفاقات این چند روز اخیر را شنیدم و دنبال کردم ...

متوجه شدم اول که سعی شد با استفاده از خبر خودکشی یک دختر، توجه مردم از عزاداری برای امام حسین(ع) پرت شود. یک عده ساده لوح، بازیچه شدند تا افکار عمومی نسبت به نظام و قوانین این مملکت بدبین شود.

کاری به همه این‌ها نداریم چون همه می‌دانیم که مردم ما بصیرت دارند و با حرف‌های چرند هر مزدوری از امام حسین(ع) و عزاداری سیدالشهدا دست نخواهند کشید.

اما؛ روی صحبتم با شما خانوم به ظاهر محترم و در اصل مثلا بازیگر است که اصلا تا به امروز (که با بی‌غیرتی تمام به سرور و سالار شهیدان و مظلوم کربلا توهین کردید) اسمی از شما جایی نشنیده بودم. وقتی نوشته شما را خواندم به مظلومیت سیدالشهدا پی بردم.

در ابتدا به شما می‌گویم که شما کمتر از آن هستید که درباره شخصیت عظیمی چون اباعبدالله(ع)؛ کسی که هزار و چهارصد سال است از هر دینی(چه مسلمان چه مسیحی چه ارمنی و چه کسی که دین ندارد امام حسینِ فاطمه(س) را می‌شناسد و در غمش سیاه‌پوش و عزادار می‌شود) اهانت بکنید! این راه امام حسین(ع) راه عزت است، راه کرامت و انسانیت است و در طول تاریخ هر قلدری چون رضاخان هم نتوانسته این نام را از قلب‌ها بزداید.

حسینی که گاندی رهبر آزادی‌بخش هند اوراناجی بشریت می‌داند و جرج جرداق مسیحی می‌گوید: "اگر مسیحیت یک حسین داشت، جهان جهان مسیحیت را می‌توانست متحول کند."

ثانیا؛ شما اگر نیاز به دیده شدن و مطرح شدن دارید، چرا پای اعتقادات و خط قرمز محبین اهل بیت را وسط می‌کشید؟! خواندم و نوشتید که مظلوم‌تر از اباعبدالله، سحر خدایاری است!!!! از این قسمت حرفتان فهمیدم که شما نه تنها اصلا درک و فهمی نسبت به واقعه کربلا و امام حسین(ع) و اهل بیتش ندارید بلکه هدف شما از انتشار این مطلب چیز دیگری است!

ثالثا؛ تمام این عزاداری‌ها و مجالس و گریه‌ها از برکت خون سیدالشهداست که بعد از گذشت این همه سال، مدافعان حریم آل الله هم برای دفاع از اهل بیت امام حسین جان خود را فدای حرم حضرت زینب(س) می‌کنند.

در پایان؛ توصیه‌ام این است که سکوت کنید و اعتقادات پوچ خود را در ذهن محدود خود نگه دارید و همانطور که نوشتید در کنج خانه خود با امام حسین(ع) صحبت کنید نه بلند بلند!

والسلام

زینب سلیمانی، شهریور ماه ۱۳۹۸

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین و جذاب ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، اینستاگرام چند قابلیت تعاملی جدید برای استوری معرفی کرده است که روش‌های اشتراک‌گذاری موسیقی، عکس و ویدیو را متحول می‌کنند.

براساس گزارش زومیت، جذاب‌ترین قابلیت جدید، Reveal نام دارد. با استفاده از این قابلیت، محتوای استوری تار می‌شود و حالتی رازآلود پیدا می‌کند و مخاطبان تنها با ارسال پیام خصوصی (DM) به شخصی که استوری را منتشر کرده است می‌توانند آن را ببینند.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، می‌گوید: «پیام‌های خصوصی بخش مهمی از این پلتفرم هستند و استوری و همین پیام‌ها عامل اصلی رشد اینستاگرام بوده‌اند. قابلیت Reveal گام بعدی در این مسیر است و بدون شک سازندگان محتوا از آن به‌عنوان ابزاری برای افزایش تعامل با استوری‌هایشان استفاده خواهند کرد.»

قابلیت دیگر، Frames نام دارد که یک افکت پولاروید روی تصاویر اعمال می‌کند. بدین ترتیب وقتی کاربران گوشی خود را تکان می‌دهند، عکس ظاهر می‌شود.

اینستاگرام قابلیت قالب‌بندی مبتنی‌بر موسیقی اضافه کرده که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از الگوها و تیترهایی نظیر «آهنگ مورد علاقه از آلبوم X» یا «اگر تا آخر عمر فقط می‌توانستی یک آهنگ گوش کنی، چه آهنگی انتخاب می‌کردی؟»، آهنگ‌ها را در استوری‌های خود به اشتراک بگذارند. این قابلیت بر پایه‌ی قالب‌های استوری مبتنی‌بر عکس ساخته شده است.

 

دیگر خبرها

  • اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!
  • حمله به هم‌تیمی سردار آزمون پس از باخت در اروپا
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • جذاب‌ترین قابلیت استوری اینستاگرام رونمایی شد
  • قابلیت‌های جدید و جذاب استوری اینستاگرام
  • جدیدترین و جذاب ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام
  • جدیدترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام + عکس
  • هجوم هواداران خشمگین رم به صفحه اینستاگرام آبراهام و کارسدورپ