Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:07:42 GMT

۲۶ باشگاه ورزشی متخلف در استان اردبیل پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۴۰۴۸

۲۶ باشگاه ورزشی متخلف در استان اردبیل پلمب شد

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در پنج ماهه نخست امسال با نظارت‌ها و بازرسی‌هایی که انجام شد باشگاه‌های متخلف شناسایی و ۲۶ باشگاه ورزشی در سطح استان پلمب شد. ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محمدرضا برادران صبح امروز در بازدید از باشگاه‌های ورزشی اردبیل اظهار داشت:‌ در پنج ماهه نخست امسال با نظارت‌ها و بازرسی‌هایی که انجام شد باشگاه‌های متخلف شناسایی و 26 باشگاه ورزشی در سطح استان به دلیل تخلف و بی‌توجهی به قوانین و مقررات پلمب و از فعالیت آنها جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تشدید برخورد با تخلفات در باشگاه‌های ورزشی در سطح استان خبر داد و گفت: اغلب تخلفات باشگاه‌ها در زمینه فروش و مصرف مکمل‌ها و داروهای غیرمجاز بوده که با نظارت‌های لازم و شناسایی این تخلفات با آنها برخورد جدی می‌شود.

طرح گردشگری ورزشی در اردبیل اجرا می‌شود‌رشته‌های نوین ورزشی در اردبیل معرفی می‌شوندفعالیت ‌کلینیک سلامت ورزشی در اردبیل به زودی آغاز می‌شودمعاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با قدردانی از باشگاه‌های پایبند به اصول قانونی و اخلاقی بیان کرد: در پنج ماهه امسال 663 مورد بازدید از باشگاه‌های رزشی در سطح استان انجام شده است که این بازدیدها و نظارت‌ها به طور مستمر در استان تداوم خواهد داشت.

برادران از تمدید مجوز 44 باشگاه خبر داد و تصریح کرد: امسال با تاسیس و ره‌اندازی 41 باشگاه جدید در استان متراژ ورزشی از نوع سرپوشیده خصوصی به هشت هزار و 200 متر افزایش یافته است که این امر زمینه‌ساز توسعه فعالیت‌های ورزشی در استان خواهد شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: از 41 باشگاه تازه‌تاسیس در استان 19 باشگاه ویژه برادران، 10 باشگاه ویژه خواهران و 12 باشگاه مشترک بوده که با توجه به افزایش تعداد باشگاه‌های فعال در سطح استان بازرسی و نظارت‌ها بر آنها نیز افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر

‌معصومه جودکی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: یک کارگاه زیرزمینی که به صورت غیرمجاز و در شرایط غیربهداشتی اقدام به تهیه فلافل، ساندویچ و … می‌کرد، توسط کارشناسان بهداشت مرکز بهداشت غرب کرج کشف و پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه این واحد محصولات خود را توسط چرخ‌های سیار در منطقه عرضه می‌کرد، عنوان کرد: در بازرسی از این واحد، بیش از ۳۰ کیلوگرم از مواد آماده شده و سبزیجاتی که بدون طی مراحل گندزدایی خرد شده بود، امحا شد.

کد خبر 6097352

دیگر خبرها

  • تخلفات در دفاتر پلیس+۱۰/ هر سال مجوز ۱۰ تا ۱۵ دفتر لغو می‌شود
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • (ویدئو) فیلم لحظه پلمب طلافروشی‌ها در مشهد
  • پلمب تعدادی طلافروشی در مشهد
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • تشرف ۸۵۵ نفر زائر از استان اردبیل به حج تمتع
  • مرمت خانه‌های تاریخی اردبیل امسال تعیین تکلیف می‌شود
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد