Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:26:51 GMT

گام محکم دو فرنگی‌کار ایران برای کسب مدال جهانی

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۴۷۵۷

گام محکم دو فرنگی‌کار ایران برای کسب مدال جهانی

مسابقه‌های کشتی فرنگی قهرمانی سال ۲۰۱۹ جهان و کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو طی روزهای ۲۳ تا ۲۶ شهریور در شهر «نورسلطان» قزاقستان برگزار می‌شود.

امروز (یکشنبه) پیکارهای مقدماتی سه وزن المپیکی ۶۷ کیلوگرم، ۸۷ کیلوگرم و ۹۷ کیلوگرم برگزار می‌شود که به ترتیب نمایندگان کشورمان «حامد تاب»، «رامین طاهری» و «محمد هادی ساروی» به مصاف حریفان می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۸۷ کیلوگرم «رامین طاهری» دارنده مدال نقره و برنز جوانان جهان در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ و طلای نوجوانان جهان در سال ۲۰۱۱ پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۲ بر یک «زاخاری برگ» از سوئد را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر از سد «اسلام عباس‌اف» دارنده مدال نقره اروپا از جمهوری آذربایجان گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

وی در این مرحله و برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی «دنیس کودلا» دارنده مدال نقره جهان و برنز المپیک از آلمان را پیش‌رو دارد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم «محمدهادی ساروی» دارنده مدال طلای جوانان جهان در دور نخست مقابل «پیتر اوهلر» دارنده مدال نقره جوانان جهان ۲۰۱۲ از آلمان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر یک به برتری رسید. وی در دور بعد به مصاف «کریل میلوف» دارنده مدال نقره جهان از بلغارستان را با نتیجه ۷ بر ۳ شکست داد. وی در مرحله یک هشتم نهایی نیز «گابریل روسیلو کایند» از کوبا را با نتیجه ۵ بر ۴ شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

ساروی در این مرحله باید با برنده مبارزه «آرتور آلکسانیان» دارنده مدال طلای جهان و المپیک از ارمنستان و «چنگ ایلدیم» دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک ریو از ترکیه مبارزه کند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم «حامد تاب» در دور نخست مقابل «اسماعیل بوررو مولینا»  قهرمان المپیک و جهان از کوبا با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

مولینا در دور بعد نیز موفق به شکست حریف رومانیایی شد و در مرحله یک هشتم نهایی حریف سرسخت و قدرتمندی همچون «فرانک استابلر» دارنده ۲ مدال طلای قهرمانی جهان از آلمان را با نتیجه عجیب ۹ بر صفر شکست داد. وی برای راهیابی به جمع چهار کشتی‌گیر برتر این وزن باید با «ریو هانسو» دارنده مدال طلا و نقره پیکارهای قهرمانی جهان از کره‌جنوبی مبارزه کند.

در چهار وزن نخست نیز «میثم دلخانی» و «سعید عبدولی» در وزن‌های ۶۳ و ۸۲ کیلوگرم امروز (یکشنبه) برای کسب مدال برنز باید به مصاف حریفان بروند. «پویا ناصرپور» در وزن ۵۵ کیلوگرم و «امین کاویانی نژاد» در وزن ۷۲ کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها حذف شدند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی قهرمانی جهان فدراسیون کشتی رامین طاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد

تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی دست یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان؛ در روز دوم رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، تیم تپانچه بادی مختلط کشورمان با ترکیب محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در مرحله مقدماتی با ایستادن در جایگاه نخست راهی مرحله فینال شد و در این مرحله به مقام دوم دست یافت و به مدال نقره رسید.

کوهپایه‌زاده رئیس کمیته پزشکی کمیته پارالمپیک آسیا شد

پیش از این رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت.

این مسابقات با حضور 125 ورزشکار ( 71 مرد و 54 زن) از 27 کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو-چین / ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام‌جهانی ووشو
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • جام‌جهانی ووشو| کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای نمایندگان ایران