Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یک منبع آگاه می‌گوید که پس از حمله پهپادی بارگشت عربستان به ظرفیت کامل تولید نفت چندین هفته به طول خواهد انجامید. تاریخ انتشار: 13:58 - 24 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۹۷۶۶

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ پس از حمله پهپادی روز شنبه به تاسیسات نفتی آرامکو، بازگشت این کشور به ظرفیت کامل تولید نفت چندین هفته به طول خواهد انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری رویترز روز یکشنبه این مطلب را به نقل از یک منبع آگاه منتشر کرده است.

روز شنبه ۲ پالایشگاه متعلق به شرکت نفتی آرامکو در بقیق و هجره الخریص هدف حمله قرار گرفته و دچار آتش‌سوزی گسترده شدند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این حمله را انجام داده است.

بامداد روز یکشنبه «عبدالعزیز بن سلمان»، وزیر انرژی جدید عربستان تأیید کرد که تولید این ۲ پالایشگاه هدف قرار گرفته در عملیات پهپادی روز شنبه به صورت موقت متوقف شده است.

به گزارش العربیه، عبدالعزیز بن سلمان گفت: در نتیجه انفجار ناشی از عملیات پهپادی ساعات ۳:۳۱ و ۳:۴۲ دقیقه صبح روز شنبه علیه پالایشگاه‌های شرکت نفتی «آرامکو» در «بقیق» و «خریص» آتش سوزی در این پالایشگاه‌ها رخ داد که منجر به توقف موقت عملیات تولید در آن‌ها شد.

بر اساس گزارش وزیر انرژی عربستان نیمی از تولید نفت عربستان معادل ۵.۷ میلیون بشکه در روز، در پی این حمله پهپادی متوقف شده است.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عربستان سعودی آرامکو تاسیسات نفتی آرامکو حمله پهپادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات برای اولین بار

مقاومت اسلامی بحرین با انتشار اطلاعیه ای به صورت رسمی مسئولیت حمله پهپادی ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ به مقر شرکت صهیونیستی تراک نت در بندر ایلات سرزمین های اشغالی را برعهده گرفت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی بحرین (گردان‌های الاشتر) با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد هفته گذشته 27 آوریل در جریان حمله پهپادی خود، مقر شرکت حمل و نقل زمینی «تراک نت» رژیم صهیونیستی در بندر ام الرشراش (ایلات) را در سرزمین های اشغالی هدف قرار داده‌اند.

 

.

الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده استحمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالی

شرکت حمل و نقل زمینی تراک نت پس از محاصره رژیم صهیونیستی توسط ارتش یمن و ممانعت صنعا از حرکت کشتی های بین المللی به مقصد بنادر فلسطین اشغالی، با مجوز ارتش اسرائیل وظیفه تسهیل حمل ونقل از کشورهای خلیج فارس به سرزمینهای اشغالی را عهده دار شده بود.

مقاومت اسلامی بحرین تأکید کرده است که به حملات خود در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین در غزه در همه عرصه‌ها تا زمان لغو محاصره علیه این منطقه و توقف جنگ علیه فلسطینیان ادامه خواهد داد.

امروز همچنین  مقاومت اسلامی عراق طی بیانیه‌ای از  حمله پهپادی امروز خود به بندر ام الرشراش (ایلات اشغالی) واقع در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد و اعلام کرد که یک هدف حیاتی را در این بندر هدف قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت بحرین به سرزمین‌های اشغالی
  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • حملات توپخانه‌ای و پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • انهدام انبار پهپادی اوکراین در خارکوف به دست روس‌ها
  • واحد تولید آمونیاک سبز در بندرعباس احداث می‌شود
  • حمله پهپادی حزب الله به الجلیل اشغالی/ موشک‌باران جبل میرون+ فیلم
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات
  • حمله مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات برای اولین بار
  • این زن بخاطر نوع لباسش به ۱۱سال زندان محکوم شد