Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@15:19:42 GMT

شروع شاهنامه شناسی در مشهد برای مقطع دبستان

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۵۸۵۰

شروع شاهنامه شناسی در مشهد برای مقطع دبستان

ابوالحسن حقیقی معاون مقطع دبستان آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: برای مقابله با فرهنگ وارداتی وبالا بردن شناخت کودکان نسبت به فرهنگ اصیل و غنی ایرانی گروهی تشکیل شده که متناسب با اهداف درسی و سند تحول بنیادی برای مقطع سوم و چهارم دبستان شاهنامه خوانی شروع می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او تصریح کرد: مفاهیمی که از شاهنامه گرفته شده مطابق با سن و سال کودکان نه به صورت ظاهری بلکه به صورت مفهومی آموزش داده می‌شود.

معاون دبستان آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: فعلا این برنامه به صورت آزمایشی برای ۳۲ مدرسه در هشت منطقه مشهد و یک مدرسه در تبادکان انجام می شود.
حقیقی افزود: بعد از اجرای آزمایشی این برنامه با رفع ایرادات آن و تغییرات مورد نیاز این برنامه به صورت کلی برای سایر مقاطع هم اجرا خواهد شد.
انتهای پیام//م.‌ی

شاهنامه خوانی گامی ارزشی در سند تحول بنیادی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ادبیات ادبیات اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد

به گزارش قدس خراسان، احسان نجاری مقدم اظهار کرد: با شروع بارندگی از روز گذشته ۲ هزار نیروی کارگری و کارشناسان حوزه خدمات شهری در مناطق ۱۳گانه مشهد به حالت آماده‌باش درآمدند.

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: حجم بارندگی از روز گذشته ۱۹ میلیمتر اعلام شده و سامانه بارشی تا فردا به صورت پراکنده فعال است، بیشترین حجم بارندگی ساعت ۲۳ لغایت ۲۴ از ایستگاه هفت حوض به مقدار ۵/۶ میلیمتر در ساعت گزارش شده است.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده تمهیدات لازم برای مدیریت بحران احتمالی در زمان بارندگی اندیشیده شد و در این مدت ۳۰ نقطه تجمع آب سطحی در سطح شهر گزارش شد که به سرعت رفع شد.

نجاری مقدم خاطرنشان کرد: تا پایان آماده‌باش ۲ هزار نیروی پاکبان خدمات شهری در ۳ شیفت، ۹۵ موتور پمپ، ۴۹ دستگاه ماشین‌آلات تانکری و پشتیبانی خدمات شهری و ۵ هزار و ۷۰۰ کیسه شن در مناطق مختلف شهر مشهد مستقر هستند.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
  • با «مثبت آموزش» به روز باشید
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • این شهر بحرانی‌ترین کانون فرونشست زمین در کشور
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی دوبرابر شد
  • افزایش دو برابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • توسعه گردشگری نیازمند توجه به آموزش اصولی است/نبود برنامه ریزی چالش بزرگ گردشگری