Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلادس در اولین تجربه جدی مربی‌گری‌اش با چالش بسیار دشواری رو به رو است.

طرفداری - آلبرت سلادس، سرمربی والنسیا کار و تلاش حداکثری را تنها راه برون رفت تیمش از شرایط بحرانی می‌داند.

خفاش‌ها در حالی شب گذشته مقابل بارسا تن به شکست 5-2 دادند که چند روز پیش با اخراج مارسلینو به لحاظ روحی کاملا در شوک فرو رفته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رختکن تیم و هواداران کاملا با تصمیم پیتر لیم مخالف بودند و دیشب هم مشخص بود بازیکنان تمرکز لازم را ندارند. 

به گزارش مارکا، سلادس پس از بازی گفت:

نمی‌توانیم همه اتفاقاتی که در روزهای اخیر برای باشگاه رخ داده و وضعیت را به لحاظ روحی ناپایدار کرده، انکار کنیم. فقط می‌توان رو به جلو نگاه و فکر کرد. هضم نتیجه بازی امشب کار سختی است ولی تنها راه برون رفت از این شرایط، تلاش برای بهتر شدن است. حالا باید خودمان را برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا آمده کنیم. وقتی دو گل زودهنگام دریافت می‌کنید، بازگشت به بازی کار سختی می‌شود ولی تیم، پاسخ خوبی داد. توانستیم یکی از آنها را جبران کنیم و با احساس خوبی راهی رختکن شدیم. در نیمه دوم اما بارسا خطرناک‌تر ظاهر شد. تا پایان بازی دست از تلاش برنداشتیم و گل مکسی بیانگر همین موضوع است.

اهداف والنسیا؟ می‌دانم در چه باشگاهی کار می‌کنم. والنسیا باشگاهی بزرگ با هوادارانی پرتوقع است که به رقابت برای بردن بزرگ‌ترین عناوین قهرمانی عادت داشته است. تلاش خواهیم کرد در سطح این باشگاه ظاهر شویم. چاره‌ای جز کار و تلاش نداریم. تنها راه حل برون رفت از این اوضاع، تلاش بیشتر است. با نهایت تمرکز و اراده. فکر نمی‌کردم با این نتیجه ببازیم ولی اتفاقی است که افتاده است. وقتی در این ورزشگاه آن هم مقابل تیمی چون بارسا دو گل زود هنگام دریافت می‌کنید، کار خیلی سخت می‌شود ولی نمایش ما نشان داد تیم خواهان جبران است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پورمحمدی: در شرایط فعلی بهتر از قالیباف برای ریاست مجلس نداریم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) پورمحمدی: در شرایط فعلی بهتر از قالیباف برای ریاست مجلس نداریم
  • رئالی‌ها با بایرن بازی دارند، مسی را فحش می‌دهند!‏
  • ده‌‌روسی: جلوی بارسا برگشتیم، این‌بار هم می‌توانیم
  • انتقاد از دو ستاره سابق بارسا و رئال: در حد فاجعه!
  • دورتموند انتقام بارسا را از پاریس گرفت (عکس)
  • پشه‌ای که فقط به بارسلونا نیش می‌زند!
  • آخرین شاهکار لاپورتا: دستمزد نجومی لواندوفسکی!
  • مجازات ورزشی بارسا اگر نایب قهرمان نشود
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!