Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@16:37:59 GMT

وزارت صمت نیازمند آرامش است

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۶۳۵۹

افضلی گفت: در کنار جوانگرایی نباید از ظرفیت تجربه افراد چشم‌پوشی کرد بلکه هماهنگی کار و تجربه است که می‌تواند مشکلات کنونی کشور را مرتفع کند.

نظر افضلی نماینده نهبندان و سربیشه در مجلس دهم در خصوص وضعیت و عملکرد وزارت صمت، گفت: مدیریت وزیر صنعت، معدن و تجارت در ماه‌هایی که عهده‌دار این وزارتخانه بوده قابل قبول است و تاکنون تلاش‌های خوبی در عرصه صنعت صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه رحمانی در سفرهایی که به منطقه و استان ما یعنی خراسان جنوبی داشته مشکلات را بررسی و برای تقویت صنعت و اشتغال تلاش‌های زیادی کرده است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به طرح استیضاح وزیر صمت از سوی برخی نمایندگان خاطرنشان کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارتخانه‌ای عریض و طویل و با مسئولیت فراوان است، باید ببینیم موضوعی که نمایندگان پیگیری می‌کنند چیست، ولی معتقدم زمان برای اینکه عده‌ای برای طرح استیضاح به نتیجه برسند زود است زیرا تاکنون عملکرد وزیر خوب بوده است.

افضلی تصریح کرد: اینکه وزرا باید نسبت به عملکردشان پاسخگو باشند امر بدیهی است، اما مهمتر از آن این است که باید فضای کار همراه با آرامش و دور از تنش باشد.

وی با اشاره به انتصاب مدیرعامل جوان در ایران خودرو از سوی رحمانی اظهار کرد: حوزه صنعت نیازمند کار بی‌وقفه است و جوانگرایی لازمه این تلاش‌ها است. البته این جوانگرایی باید با کارایی همراه باشد تا بتوان از پتانسیل جوانی برای پیشرفت کار بهره گرفت.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه هرکس برای مردم کار صادقانه انجام می‌دهد قابل تقدیر است، یادآورشد: در کنار جوانگرایی نباید از ظرفیت تجربه افراد چشم‌پوشی کرد بلکه هماهنگی کار و تجربه است که می‌تواند مشکلات کنونی کشور را مرتفع کند.

نظر افضلی با تأکید بر اینکه خراسان جنوبی از ظرفیت‌های خوب معدنی برخوردار و نیازمند توجه بیشتر است، خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی می‌توانند در استان اشتغال پایدار ایجاد کنند اما برای این کار، نیاز به حمایت دارند که امیدوارم این حمایت هرچه زودتر به‌وقوع بپیوندد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: وزارت صنعت کشاورزی استیضاح سامانه سماح آرامکو عربستان اسدالله عسگراولادی رستاخیز علیرضا فغانی علیرضا علیفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر پلیس از بانوان آبادانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، پلیس آبادان اعلام کرد در طرح نور ویژه عفاف و حجاب در شهرستان آبادان که همزمان با سراسر کشور از بیست و پنجم فروردین اجرایی شد، بانوان آبادانی در نقش همیاران آرامش با تکریم به قانون، فرهنگ و اصالت خود را به نمایش گذاشتند.

پلیس آبادان ضمن تشکر صمیمانه از همراهی شهروندان آبادانی به ویژه بانوان گرامی در حمایت از طرح نور، امنیت و آرامش همه شهروندان عزیز را خط قرمز خود می داند.

دیگر خبرها

  • میرزازاده: مسئولان به آرامش تیم کشتی در المپیک کمک کنند
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند