Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد کرمانشاه، صبح امروز با حضور جهانشیر امینی دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، حسن امیری رئیس دبیرخانه هیئت‌ امنا، حجت‌الاسلام مرتضی جلیلی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، معاونان، مدیران کل و رؤسای واحدها و مراکز دانشگاهی، پنجمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در واحد کرمانشاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانشیر امینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در این جلسه با تبریک سال تحصیلی جدید به حاضران در جلسه اظهار کرد: امیدوارم سالی موفق و ایمن را پیش رو داشته باشیم و از همه انتظار دارم با قوت و جدیت فعالیت‌های خود را آغاز کنند، به‌ویژه باید نگاه جدیدی به مجموعه دانشگاه داشته باشیم و با فکری نو و استفاده از راهکارهای جدید برای تعالی دانشگاه آزاد اسلامی بکوشیم.

وی با توجه به شرایط حساس کنونی بر اهمیت تشکیل کمیته ارزیابی در استان تأکید و تصریح کرد: به‌زودی کمیته‌ای در استان تشکیل خواهد شد که هر سه ماه یک‌بار نتیجه فعالیت‌ها و برنامه‌های کاری واحدها و مراکز را ارزیابی خواهد کرد و نتیجه بررسی‌های این کمیته در فعالیت کاری مسئولان واحدها و مراکز بسیار حائز اهمیت است.

امینی خاطرنشان کرد: علاوه بر کارهای روزمره آموزشی و پژوهشی باید فعالیت‌های فرهنگی و اقتصادی در رأس برنامه‌های کاری مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان باشد. باید از توانمندی‌های خود استفاده و کسب درآمد کنیم؛ چراکه شهرستان‌های ما ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل بسیاری دارند که باید از آنها برای توسعه دانشگاه و شهر خود سود ببریم.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه به این نکته نیز اشاره کرد که مردم مهم‌ترین ملاک ارزیابی ما هستند و باید مسئولان واحدها و مراکز استان از نظرها و پیشنهادهای مردمی در مسیر توسعه سود ببرند، دانشگاه آزاد اسلامی نیز باید در شهرستان‌ها مرجع باشد و نمایندگان دانشگاه در تمام جلسات حضور فعال داشته باشند.

وی بر برنامه کاری و هدفمند نیز تأکید کرد و گفت: باید هر واحد یا مرکز ما برنامه کاری مشخص داشته باشد و از ظرفیت استادان و کارکنان خود استفاده کند. علاوه‌بر این مشورت و هم‌فکری را سرلوحه کار خود قرار دهد؛ چراکه باید به همه اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه شخصیت و بها بدهیم و اصول کار باید کارآمدکردن دانشگاه باشد.

امینی بر اهمیت منظم‌بودن اعضای هیئت علمی و برگزاری مستمر کلاس‌ها نیز تأکید کرد و به رؤسای واحدها و مراکز گفت: در انتخاب اعضای حق‌التدریس دقت کنید و این استادان باید زیر نظر مستقیم رئیس واحد یا مرکز انتخاب شوند و افراد لایق و شایسته‌ای باشند. باید عملکرد خوب، گشاده‌رویی، حفظ حرمت دانشجو و تکریم مهم‌ترین اصل استادان در برخورد با دانشجویان باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه بر اهمیت درآمدزایی غیرشهریه‌ای نیز تأکید و عنوان کرد: مسائل مالی و اقتصادی را جدی بگیرید و باید درآمد غیرشهریه‌ای به درآمد شهریه‌ای منتج شود.

حجت‌الاسلام مرتضی جلیلی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه نیز در این جلسه با تأکید بر اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در واحدها و مراکز استان بیان کرد: فعالیت‌های فرهنگی ما باید اثربخش و نه باری به‌هرجهت باشد و باید تلاش کنیم شئون دانشگاه آزاد اسلامی را حفظ کنیم و این وظیفه همه ما به‌ویژه اعضای هیئت علمی است.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان گفت: دو رشته تحصیلات تکمیلی در این واحد دانشگاهی بر اساس نیاز‌های روز کشورراه اندازی شد. 
محمود حق بجانب افزود: براساس نیاز‌های روز کشور شورای گسترش و آمایش رشته‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایجاد رشته مهندسی کامپیوتر گرایش اینترنت اشیاء در مقطع کارشناسی ارشد و ریاضی گرایش آنالیز در مقطع دکتری را برای قوچان  تصویب کرد.
وی گفت: این واحد دانشگاهی برای اولین بار در سال ۱۴۰۰ میزبان اولین نشست تخصصی اینترنت اشیاء با حضور اساتید دانشگاه‌های داخلی و خارجی بود و هم‌اکنون تنها واحد دانشگاهی در سطح دانشگاه‌های آزاد کشور بوده که این رشته را دارا است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان افزود: قطعاً تأسیس و راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء زمینه‌ساز ورود به انقلاب صنعتی نسل چهارم است و می‌توان امیدوار بود کشورمان در این خصوص دوشادوش سایر کشور‌های توسعه یافته به‌ویژه درزمینه هوشمندسازی حرکت کند.

دیگر خبرها

  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی