Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفتی ها برابر پرسپولیس تمام تلاش خود را به کار خواهند بست.

طرفداری- آنتوان اوسنیک، مربی اسلوونیایی صنعت نفت آبادان از آمادگی تیمش برای رویارویی با پرسپولیس یاد کرد.

به گزارش تسنیم، آنتوان اوسنیک، مربی صنعت نفت در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت:

به طور معمول ما فردا یک بازی سخت داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثل تمام بازی‌ها، مسابقه فردا صفر - صفر آغاز می‌شود و ما آماده‌ایم تا بازی خوبی انجام دهیم.

وی در ادامه افزود:

ما به دنبال این هستیم که بازی را نبازیم و اگر این اتفاق رخ دهد، شانسی هم برای برد خواهیم داشت. اسکوچیچ در اتوبوس به بازیکنان گفت که اگر در طول بازی تمرکز داشته باشند و خواسته‌های تاکتیکی او را برآورده کنند، می‌توانیم نتیجه بگیریم.

مربی اسلوونیایی صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد:

خیلی مهم است که با سازماندهی مناسب، بازی را شروع و به پایان برسانیم. استراتژی‌مان این است که اول در دفاع موفق باشیم و سپس به حمله فکر کنیم. قطعاً دنبال دفاع کردن نخواهیم بود.

اوسنیک در واکنش به اینکه گفته می‌شود سیروان قربانی به خاطر دستوری که از مدیریت باشگاه به اسکوچیچ رسیده است، دیگر در صنعت نفت بازی نمی‌کند، گفت:

این تصمیم را سرمربی تیم گرفته است، نه تنها در مورد این بازیکن، بلکه در رابطه با بازیکنان دیگر براساس حریف تاکتیک‌مان را اتخاذ می‌کنیم. مدیریت باشگاه صحبتی نکرده است و هیچ وقت در تیم ما کسی از بیرون نمی‌تواند بگوید چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین

به گزارش "ورزش سه"، یکی از پرافتخارترین بازیکنان شاغل در لیگ برتر، در این فصل و بعد از جدایی از پرسپولیس راهی ذوب‌آهن شده و کار را در جمع شاگردان محمد ربیعی دنبال خواهد کرد.

کامیابی‌نیا که بعد از سال‌ها حضور در پرسپولیس و دستیابی به افتخارات قابل توجه، در نهایت پیراهن شماره 11 این تیم را تحویل داد، با حضور در ذوب‌آهن و در شرایطی که به دنبال استارت چالشی جدید بود با بدشانسی مواجه شد و مصدومیت باعث شد تا چند دیدار تیمش را از دست بدهد.

هافبک جنگنده ذوبی‌ها که روزهای تلخ و شیرینی را با پیراهن پرسپولیس برابر استقلال تجربه کرده بود، اکنون با پیراهن سبز اصفهانی‌ها باید به دنبال موفقیت در جمع شاگردان محمد ربیعی باشد. درست در روزهایی که رقابت در لیگ برتر برای رسیدن به‌عنوان قهرمانی به اوج خود رسیده و پرسپولیس و استقلال با فاصله یک امتیازی به دنبال دستیابی به قهرمانی این فصل هستند، کاپیتان اسبق پرسپولیس نیز انگیزه بالایی برای خودنمایی در تقابل با شاگردان جواد نکونام خواهد داشت.

کامیابی‌نیا در بازی رفت فرصت چندانی برای حضور در ترکیب تیمش برابر استقلال به دست نیاورد اما در همین دقایقی که در زمین حضور داشت، تیمش موفق شد گل دریافتی برابر حریف را جبران کرده و با تساوی از این جدال خارج شود. باید دید کامیابی‌نیا این‌بار در استادیوم آزادی که خاطرات شیرینی را در آن پشت سر گذاشته، قادر خواهد بود نمایشی به جا بگذارد که بار دیگر هواداران پرسپولیس نگاه‌شان به وی جلب شود یا خیر.

دیگر خبرها

  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!