Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@16:16:41 GMT

برد خونین تایسون فیوری برابر حریف سوئدی + عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۶۷۰۶

برد خونین تایسون فیوری برابر حریف سوئدی + عکس

تایسون فیوری موفق شد با برتری برابر اوتو والین سوئدی رکورد شکست ناپذیری خود را در بوکس به ۳۰ برساند.

به گزارش ایسنا، تایسون فیوری قهرمان سریالی سنگین وزن جهان توانست اوتو والین سوئدی را در راند دوازدهم شکست دهد. در این مبارزه یک ضربه به بالای چشم فیوری برخورد کرد که باعث خونریزی شدید این بوکسور شد و ادامه مبارزه را برای او در حالت خطر قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در نهایت این مبارزه ادامه پیدا کرد و فیوری با امتیاز مطلق داوران توانست برنده این دیدار اعلام شود. حالا بعد از این مسابقه همگان منتظر تقابل تایسون فیوری با دئونتی وایلدر، قهرمان WBC هستند. 

مصدومیت فیوری به حدی بود که او نتوانست در نشست خبری بعد از مبارزه شرکت کند و مستقیم راهی بیمارستان شد. او حالا می‌تواند به مسابقه چندین میلیون دلاری با وایلدر بر سر کمربند قهرمانی بیندیشد.

پزشکان و داورها بعد از این مصدومیت به فیوری اعلام کردند که بازی را ادامه ندهد ولی او شجاعت خود را نشان داد و حاضر به کنار کشیدن و بازنده شدن نبود تا اینکه ۹ راند را به همین شکل ادامه داد تا در نهایت برنده مبارزه لقب گیرد.

والین هم بعد از مبارزه گفت: من هر چه از توانم بر می‌آمد انجام دادم ولی فیوری قهرمان بزرگ و صاحب نامی است. 

امتیاز رسمی داورها به نفع فیوری به ترتیب زیر بود.

۱۱۲- ۱۱۶

۱۱۷-۱۱۱

۱۱۸-۱۱۰ 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بوكس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش | ماجراجویی ادامه دار نوشاد عالمیان در عربستان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در ادامه رقابت‌های تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش عربستان، نوشاد عالمیان در مرحله ۱/۳۲ پایانی در مصاف با کائو چنگ جو از چین تایپه که رنکینگ ۲۹ دنیا را در اختیار دارد با حساب ۳بر ۲ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله ۱/۱۶ پایانی شد.عالمیان گیم اول را با نتیجه ۱۱ بر ۹ به حریف چین تایپه‌ای واگذار کرد، اما در گیم دوم ۱۱ بر ۷ موفق شد بازی را به تساوی یک بر یک برساند.

بازی در گیم سوم بار دیگر به سود حریف قدرتمند چین تایپه‌ای به اتمام رسید و نتیجه بازی در این گیم ۱۱بر ۸ به سود کائو چنگ جو به اتمام رسید.در گیم چهارم این نوشاد عالمیان بود که قاطعانه ۱۱ بر ۲ به پیروزی دست یافت و کار را به گیم پنجم کشاند.

پینگ‌پنگ باز برجسته کشورمان با برد قاطعانه ۱۱ بر ۴ در گیم سرنوشت ساز پنجم موفق شد در مجموع با حساب ۳بر ۲ حریف قدرتمند خود را شکست دهد و به مرحله ۱/۱۶ پایانی راه پیدا کند.

عالمیان در مرحله بعد به مصاف لیانگ جینگ کن با رتبه بندی ۴ جهان از چین خواهد رفت. هدایت عالمیان در مسابقات گرند اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره عراقی در لیست حریف سپاهان
  • نویدکیا: باید ببینیم در کجاها چه مشکلاتی داریم
  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • عبور از دیوار چین: ستاره چینی برابر نوشاد زانو زد
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان برابر نوشاد عالمیان زانو زد
  • برای تقدیر از مربی اسطوره‌ای، تیم رویایی به خط شد
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • سید جمال‌الدین اسدآبادی مبارز و قهرمان ملی در برابر استعمار، اما ناشناخته برای نسل جوان
  • تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش | ماجراجویی ادامه دار نوشاد عالمیان در عربستان