Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:51:19 GMT

۲۳۰ گروه جهادی به مناطق محروم خراسان جنوبی اعزام شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۶۷۲۹

۲۳۰ گروه جهادی به مناطق محروم خراسان جنوبی اعزام شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی قاسمی پیش ازظهر  یکشنبه در نشست اعضای قرارگاه نهضت خدمت رسانی استان اظهار داشت: بعد از تشکیل ستاد خدمات رسانی به محرومین در استان شاهد هماهنگی، هم افزایی، پیشرفت ها در امر خدمت رسانی به محرومان و حضور خوب مسئولان در مناطق محروم هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضرهماهنگی خوبی در خدمات رسانی انجام شده و برخی موازی کاری ها حذف شده است، بیان کرد: همچنین مراجعینی که برای خدمات گرفتن مراجعه می شدند، سامان دهی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به راه اندازی گروه های خدمات رسانی، محرومیت زدا و گروه های جهادی، عنوان داشت: حضور این گروه ها و مسئولان در مناطق محروم خوب و مؤثر بوده است.

قاسمی ادامه داد: باید برای پیشگیری از موازی کاری سامانه تهیه شود تا دستگاه ها و سازمان ها از خدمات هم آگاه باشند.

وی با تأکید بر اینکه باید همه نهادها، سمن های مردمی و گروه های خیر وارد این سامانه شوند، افزود: برای افزایش تعامل  و اثر بخش بودن خدمات بخش های مختلف باید برنامه های سالانه و اقدامات انجام شده در سامانه بارگزاری شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان داشت: همچنین تاکنون در مجموعه بسیج سازندگی ۲۳۰ گروه جهادی را به مناطق محروم اعزام شدند که در بیشتر در ساخت مساجد، حسینیه ها، خانه عالم، استخر ذخیره آب، لایه روبی قنوات و بازسازی خانه محروم ورود کرده اند.

قاسمی با بیان اینکه باید گروه های تخصصی خدمات رسانی آموزش های بیشتری ببینند تا کارشان موثرتر و هدفمند باشند، گفت: برای کمک های اضطراری برای نیازمندانی که به صورت موردی مشاهده می کنند نیز باید صندوق خیری متمرکزی ایجاد شود.

وی هدایت و اجرا و کمک های مالی را از جمله مهمترین مشکلات پیش روی خدمت رسانی به محرومین دانست و افزود:  باید برای رفع این مشکلات با همفکری دستگاه ها تصمیم گیری کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در سال جاری علی رغم حوادث مختلف حضور مجموعه های خدمات رسان و دستگاه های متولی در مناطق محروم خوب بود، بیان داشت:  در این حضورها میز خدمت و رسیدگی به مشکلات مردم به خصوص در بحث های اداری و اشتغال مردم انجام شد.

کد خبر 4718924

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه انصار الرضا ع خراسان جنوبی علی قاسمی محرومیت زدایی ماه محرم قزوین بوشهر شیراز ایلام مراسم عزاداری اربعین حسینی عاشورا شهرکرد خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود

پورعباس رئیس سازمان سنجش کشور گفت: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

او افزود: در سیل اخیر در حاجی آباد زیرکوه حدود ۶۰ نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان را به آزمون برسانند و موفق نشدند افزود:  تا ۳ هفته  آینده آزمون مجدد اختصاصی برای مناطق سیل زده از داوطلبان اخذ می‌شود تا حقی ضایع نشود.

بیشتر بخوانید

تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی

پورعباس بیان کرد: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذرخواهی می‌کنم.  

رئیس سازمان سنجش کشور با اشاره به اینکه شرایط را دولت جمهوری اسلامی ایران درک می‌کند ادامه داد: با هماهنگی که با استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، ۳ هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش اموزان مناطق سیل زده  برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان