Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:32:24 GMT

پنجمین نشست «والعصر» ۲۵ شهریور در یزد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۶۷۶۶

پنجمین نشست «والعصر» ۲۵ شهریور در یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، پنجمین جلسه از سلسله نشست‌های اندیشه‌ورزی «والعصر» با موضوع «تمدن نوین اسلامی از منظر ثقلین و رسالت ما» با حضور غلامحسین دشتی، ـ‌تحلیلگر مسائل فرهنگی و اجتماعی در حوزه هنری برگزار می شود.

این نشست دوشنبه ۲۵ شهریورماه، ساعت ۱۸ با حضور جمعی از روحانیون، هنرمندان، فعالان فرهنگی، پژوهشگران و علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه استاد دشتی بر اساس بیانیه «گام دوم انقلاب» به تبیین و تحلیل و بررسی تمدن نوین اسلامی از منظر ثقلین و رسالت آحاد ملت در این زمینه می‌پردازد.

تبیین و تحلیل بیانیه «گام دوم انقلاب»، تسریع در رشد و انتشار گفتمان انقلاب اسلامی، تبیین صحیح و شفاف مواضع در چارچوب «نظریه‌ نظام انقلابی»، امیدآفرینی و افزایش روحیه جهادی و انقلابی در جامعه از اهداف برگزاری این سلسله نشست‌ها است.

در این سلسله نشست‌ها با نگاه به آینده از منظرهای دینی، آخرالزمانی، علمی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی مباحث کاربردی و روزآمد با محوریت بیانیه «گام دوم» تبیین و تحلیل می‌شود.

نشست‌های اندیشه‌ورزی «والعصر»، عصر دوشنبه‌ هر هفته در حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 4718969

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب یزد حوزه هنری یزد گام دوم انقلاب ماه محرم قزوین بوشهر شیراز ایلام مراسم عزاداری اربعین حسینی عاشورا شهرکرد خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی میان تراکتور و استقلال برگزار می‌شود که در صورت پیروزی آبی‌ها، عملا شانس قهرمانی تراکتور روی کاغذ از بین می‌رود و با توجه به دیدار پرسپولیس و سپاهان در آزادی، ممکن است تکلیف قهرمانی در همین هفته تا حدودی مشخص شود.

این دیدار، پنجمین مصاف تاریخ دو تیم در اردیبشهت ماه است و جالب آنکه هر ۴ دیدار قبلی دو تیم در دومین ماه سال، بازی‌های جذاب و پرگلی از آب درآمده است.

اولین مصاف اردیبهشتی دو تیم در سال ۱۳۷۸ برگزار شد. دیداری که در پایان استقلال موفق به برتری پرگل ۳ بر ۲ مقابل مهمان خود در آزادی شد.

دومین مصاف دو تیم در ارديبهشت ماه ۱۶ سال بعد در سال ۱۳۹۴ و باز هم در ورزشگاه آزادی برگزار شد و این بار تراکتور بود که با نتیجه عجیب ۴ بر ۱ مقابل آبی‌ها به برتری رسید.

درست یک سال بعد از آن دیدار بود که باز هم دو تیم در اردیبشهت ماه به مصاف هم رفتند و این بار نیز تراکتوری‌ها بودند که با نتیجه ۳ بر ۲ تهران را با سه امتیاز ترک کردند.

و سرانجام ارديبهشت ماه سال قبل بود که آخرین مصاف دو تیم در این ماه برگزار شد و در پایان آبی‌ها با نتیجه غیرقابل پیش‌بینی ۷ بر ۱ تراکتور را در هم کوبیدند تا روند بازی‌های پرگل دو تیم در ارديبهشت متوقف نشود.

دیگر خبرها

  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد