Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@04:24:25 GMT

۴ فیلم جدید از چهارشنبه به سینماها می آید

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۶۸۱۳

۴ فیلم جدید از چهارشنبه به سینماها می آید

سخنگوی شورای صنفی نمایش از آغاز اکران ۴ فیلم جدید همزمان با روز چهارشنبه ۲۷ شهریور در سینماهای سراسر کشور خبر داد.

غلامرضا فرجی درباره مصوبات جلسه امروز (۲۴ شهریورماه) شورای صنفی نمایش، اظهار داشت: در جلسه امروز مقرر شد، فیلم‌های سینمایی «شاه کش» ساخته وحید امیرخانی در گروه آستارا به جای «برمودا» و «مردی بدون سایه» به کارگردانی علیرضا رئیسیان در گروه فرهنگ به جای «صدای منو می‌شنوی؟» از چهارشنبه ۲۷ شهریور آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در روز چهارشنبه ۲۷ شهریورماه دو فیلم «کلوپ همسران» ساخته مهدی صباغ‌زاده در گروه ایران به جای «چاقی» و «کروکودیل» به کارگردانی مسعود تکاور در سرگروه آزادی به جای «قصر شیرین» نمایش خود را آغاز خواهند کرد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش ادامه داد: چهار فیلم تعویض شده در سرگروه‌ها نیز همچنان در زیر گروه‌ها نمایش خود را ادامه خواهند داد.

فرجی ادامه داد: در جلسه امروز قرارداد فیلم‌های «منطقه پرواز ممنوع» برای اکران در گروه استقلال بعد از فیلم «سال دوم دانشکده من»، «معکوس» در گروه آستارا بعد از فیلم «مسخره باز» و «چشم و گوش بسته» در گروه باغ کتاب بعد از «درخونگاه» ثبت شد.

به گفته فرجی قرارداد فیلم‌های «لابیرنت» در گروه زندگی بعد از اکران «پیلوت»، «سمفونی نهم» در گروه فرهنگ بعد از «مردی بدون سایه» و «جاندار» در گروه آزادی بعد از فیلم «ماجرای نیمروز ۲» نیز در جلسه امروز به ثبت رسید.

سخنگوی شورای صنفی نمایش خاطرنشان کرد: اکران بقیه فیلم‌ها در سینماها ادامه دارد و فیلم «زهرمار» که سقف تعداد هفته‌های نمایش‌اش خاتمه یافته فقط در پردیس‌های با بیشتر از هفت سالن بالا و سانس فوق العاده قابل اکران است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس بعد از ظهر امروز بارانی‌ می‌شود

محمد علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر نوید تداوم بارش‌های بهاری از بعد از ظهر امروز دوشنبه را داد و بیان کرد: از امروز تا چهارشنبه به ویژه بعد از ظهرها شاهد بارش باران‌های بهاری و رگباری خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی فارس گفت: از بعد از ظهر امروز دوشنبه در غرب و شمال‌غرب استان فارس شامل شهرستان‌های سپیدان، رستم، نورآباد، کوهچنار و کازرون و در برخی نقاط شهرهای غرب شیراز مثل فراشبند و فیروزاباد شاهد بارش‌های رگباری خواهیم بود.

محمد علیزاده افزود: از فردا سه‌شنبه بعد از ظهر بارش‌ها به مرور کم می‌شود و از چهارشنبه بعد از ظهر مجدداً در مرکز و غرب و شرق استان فارس شاهد بارش‌های رگباری خواهیم بود.

وی با بیان اینکه از شب چهارشنبه شاهد کاهش دما خواهیم بود گفت: روزهای آخر هفته نیز به مرور دمای هوا افزایش خواهد یافت.

کد خبر 6097983

دیگر خبرها

  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت+فیلم
  • فارس بعد از ظهر امروز بارانی‌ می‌شود
  • کنسرت‌های اردیبهشتی کدامند؟
  • ادامه بارندگی‌ها در منطقه تا روز چهارشنبه
  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران