Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه عرب بدون اشاره به حملات روزانه ائتلاف سعودی به یمن، مدعی شد حمله پهپادی یمنی‌ها به تأسیسات نفتی آرامکو تهدید امنیت ملی کشور‌های عربی است. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه اتحادیه عرب شب گذشته (شنبه) در بیانیه‌ای حمله تلافی‌جویانه یمنی‌ها به تأسیسات نفتی عربستان سعودی را «تنش آفرینی خطرناک» توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نوشته پایگاه خبری مصری الیوم، در این بیانیه اتحادیه عرب با تروریستی خواندن جنبش انصارالله یمن؛ مدعی شد که پذیرش مسئولیت حمله به تأسیسات آرامکو نشان دهنده این است که تصمیم حمله از سوی تهران گرفته شده است و ایران در امور کشور‌های عربی دخالت می‌کند.

این سازمان که تا کنون هیچ کدام از حملات ائتلاف سعودی به یمن را محکوم نکرده، حمله پهپادی به آرامکو را نشانه وابستگی انصارالله به کشور‌های خارجی دانست و مدعی شد که این جنبش ارتباطی به مردم یمن ندارد!.

در این بیانیه همچنین آمده است که در نشست اخیر اتحادیه عرب در سطح وزرای خارجه، حمایت کامل این سازمان از عربستان سعودی اعلام و بر حمایت از کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس در قبال تهدیدات تأکید شده است.

متهم کردن ایران به دست داشتن در حملات تلافی‌جویانه یمنی‌ها به تأسیسات آرامکو که روز گذشته (شنبه) با ده فروند پهپاد صورت گرفت، پیش از این نیز از سوی «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا نیز ادعا شده بود. (جزئیات بیشتر)

اتحادیه عرب در طول چهار سال گذشته نه تنها هیچ کدام از حملات جنگنده‌های سعودی به مناطق مسکونی یمن را محکوم نکرده بلکه به تریبون تبلیغاتی و بازوی دیپلماتیک سعودی‌ها تبدیل شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اتحادیه عرب انصارالله یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز سکه توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین سکه را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 746321

دیگر خبرها

  • قیمت سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • بورل: درباره گسترش تحریم‌های موجود علیه ایران اتفاق نظر وجود دارد / تحریم‌ها به تنهایی نمی‌توانند خطر گسترش تنش‌ها را برطرف کنند؛ باید جایی برای دیپلماسی در نظر گرفت
  • بورل: ایران و کره شمالی، کشورهایی هستند که بیشترین تحریم‌ها علیه آن‌ها اعمال شده است
  • قیمت طلا امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ادعای بی‌اطلاعی آمریکا از طرح حمله خطرناک اسرائیل به رفح
  • ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه شکاری اصفهان واقعیت دارد؟
  • دستگیری ۱۸ مدعی فروش سؤالات کنکور در تهران
  • بررسی ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه هشتم شکاری اصفهان