Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارع با تأکید بر پیگیری مسائل مراجعه‌کنندگان به دستگاه‌های اجرایی تا حصول نتیجه و ارائه پاسخ مطلوب به آنان گفت: حفظ کرامت مراجعان سرلوحه امور کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد و کاری کنیم تا دعای خیر مردم همراه ما باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ «ارسلان زارع» امروز(یک‌شنبه،۲۴ شهریور) در بازدید سرزده از بخش‌های مختلف اداره کل ثبت‌احوال استان گیلان در گفتگو با برخی از کارکنان و مراجعه‌کنندگان با بیان اینکه در ارزیابی ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید مجموعه شهرستان‌ها و مناطق را بررسی کنیم، افزود: مهمترین اقدام در سرکشی از دستگاه‌ها پیگیری نحوه ارائه پاسخ مطلوب به مراجعان است و حل مشکلات آنان باید اولویت اصلی مدیران و کارکنان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گیلان با اشاره به اینکه کارکنان ادارات تکریم ارباب رجوع را سرلوحه امور خود قرار دهند، اظهار داشت: پیگیری امور مراجعان تا حصول نتیجه استمرار پیدا کند تا موجبات جلب رضایت مردم فراهم شود.

 

نماینده عالی دولت در گیلان به نقش‌آفرینی موثر ثبت احوال در فرآیند برگزاری انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: تلاش شود با تسریع در انجام امور مربوط به اسناد هویتی، مسیر را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تسهیل کنیم.

 

در این بازدید «قاسم روحانی‌فر» نیز ضمن ارائه گزارشی از روند برنامه‌ها و فعالیت‌های در دست اقدام، گفت: در استان گیلان 2 میلیون و 140 هزار نفر واجد شرایط دریافت کارت ملی هستند که تاکنون 90 درصد از این افراد موفق به دریافت شده‌اند.

 

مدیرکل ثبت احوال گیلان افزود: 50 درصد از جمعیت گیلان دارای شناسنامه جدید هستند که باتوجه به عدم وجود فراخوان برای دریافت شناسنامه جدید، صرفاً افرادی که شناسنامه‌های آنان ناخوانا، مفقوده یا نیازمند تعویض است می‌توانند به ادارات ثبت‌احوال مراجعه و شناسنامه جدید دریافت کنند.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد عاشورا ماه محرم عزاداری محرم عاشورای حسینی خبرگزاری شبستان استان بوشهر تاسوعای حسینی نماز ظهر عاشورا اربعین حسینی دستگاه های اجرایی گیلان تکریم ارباب رجوع استاندار گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان

جواد شفیعی ثابت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به دهه کرامت گفت: شعار محوری برنامه های خدمت رضوی ، همه خادم الرضاییم
است و در این راستا برنامه های متنوعی توسط خادمیاران رضوی گیلان تدوین و اجرایی خواهد شد.‌


دبیر کانون های خدمت رضوی گیلان با بیان اینکه استقبال از کاروان زیر سایه خورشید از برنامه های ویژه این دهه است، گفت: حضور خادمان رضوی آستان قدس رضوی این دهه در گیلان فضای استان را عطر آگین خواهد کرد.‌

وی  با بیان اینکه ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت با فعالیت خادمیاران رضوی در گیلان تدوین و اجرایی خواهد شد،‌ تصریح کرد: میثاق با ولایت(حضور در نمازجمعه)،ابناءالرضا (اجتماع نوجوانان رضوی)، برگزاری میز مشاوره در کانونهای تخصصی، اجتماع حمایت از فلسطین و مردم غزه،برپایی میز خدمت رضوی در نمازجمعه،‌ایران جوان(شکوه مادری)، برپایی چایخانه حضرت رضا(ع)،‌برپایی اردوهای جهادی، نشان ارادت( تجلیل از مدال آوران ورزشی که مدال خود را به امام رضا تقدیم کرده اند) و برپایی مراسم جشن ولادت حصرت معصومه و ولادت امام رضا در سطح شهرستان از اهم ویژه  برنامه های دهه کرامت در گیلان است.  
شفیعی ثابت خاطر نشان کرد: گیلان بیش از ۲ هزار خادمیار و یاور رضوی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند