Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@19:55:11 GMT

دستگاه‌های اجرایی قم برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۷۳۹۹

دستگاه‌های اجرایی قم برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند

احمد امیرآبادی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری استان قم بیان کرد: بودجه سال آینده در حال بسته شدن است و در همین رابطه از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان می‌خواهیم برای جذب مناسب اعتبارت موردنیاز خود وارد میدان شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت مسائل اقتصادی افزود: مساله اقتصاد مشکل اصلی مردم است و در این رابطه حمایت از واحدهای تولیدی و حفظ اشتغال اولویت نخست را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ امید است با همکاری همه بخش‌ها شاهد تعطیلی هیچ مرکز تولیدی و بیکار شدن هیچ‌کس در سطح استان قم نباشیم.

امیرآبادی گفت:‌ روحیه مردم‌داری استاندار محترم قم باید توسط همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان دنبال شود و مسئولان کوشش کنند تا در این شرایط دشوار اقتصادی با حضور در کنار مردم،‌ آلام آنان را تسکین دهند.

وی همچنین از تلاش‌های صورت گرفته برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکت بخش مدیریت شهری قم تقدیر کرد و بیان داشت:‌ با افزایش امنیت شغلی کارکنان،‌ کسانی که در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم هستند،‌ وظیفه خود را بهتر انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: امید است این مساله با حمایت استانداری محترم قم به همه ادارات استان تسری پیدا کند.

نماینده مردم قم در ادامه از تلاش‌های صورت گرفته برای تبدیل کردن دهستان قمرود قم به بخش گفت و بیان کرد: در مساله تقسیمات کشوری باید به این مساله توجه شود.

وی همچنین با اشاره به این‌که وضعیت کنونی زیرساخت‌های استان قم باید در همه شاخص‌ها ارتقا یابد بیان کرد:‌ در جلسه‌ای که با حضور وزیر محترم نیرو تشکیل خواهیم داد،‌ وضعیت آب و برق قم را در حوزه شهری و روستایی پیگیری می‌کنیم.

۷۴۰۵/ ۶۱۳۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم جلسه شورای اداری بودجه احمد امیرآبادی فراهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان


به گزارش خبرگزاری صداو سیما ، ‌دانشگاه فرهنگیان ضمن تبریک به پذیرفته شدگان آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان در یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «داوطلبان برای اطلاع از نتیجه آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان (یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی) باید به سایت جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه کنند.»

‌نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان، در سقف سهمیه‌های اعلامی و بر‌اساس بالاترین نمرات، پس از اعلام نتایج گزینش به اطلاع پذیرفته‌شدگان خواهد رسید. 

‌یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاه‌های اجرایی کشور در روز جمعه هشتم دی ۱۴۰۲ در حوزه‌های امتحانی تهران و سراسر کشور برگزار شد.

‌دانشگاه فرهنگیان نیز یکی از دستگاه‌هایی بود که سهمیه قابل توجهی به تعداد بیش از ۶۵۰ نفر برای جذب در این دستگاه اختصاص یافت که جهت تصدی پست‌های مختلف کارشناسی در پردیس استان‌های کشور است.

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم
  • دهمین تلاش برای صلح در غزه/ آتش بس در غزه باید ضمانت اجرایی داشته باشد
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • تلاش استکبار جهانی برای فراموشی مساله غزه بی‌نتیجه است