Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به محرومیت دروازه‌بان ملی‌پوش تیمش واکنش نشان داد.
انصاری‌فرد: درباره بیرانوند حرفی نمی‌زنم/ خواهان گرفتن سوپرجام هستیم

به گزارش فارس، محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز به سازمان لیگ رفت تا درخصوص اهدای سوپرجام به پرسپولیس جلسه‌ای برگزار کند.

وی در این خصوص گفت: من پیش از این با آقای تاج درباره سوپرجام صحبت کرده بودم و درخواست کردیم که قبل از بازی با نفت آبادان این جام را به ما بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل امروز به سازمان لیگ آمدم تا در این باره جلسه‌ای با آقایان تاج و بهاروند برگزار کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درخصوص اینکه این باشگاه نسبت به برگزاری بازی‌هایش در روزهایی غیرتعطیل افزود: مطمئنا اگر بازی‌ها در روزهای تعطیل برگزار شود تماشاگران بیشتری می‌توانند به ورزشگاه بیایند و از بازی تیم خود لذت ببرند و فکر می‌کنم این خواسته ما کاملا طبیعی است.

انصاری‌فرد درباره محرومیت بیرانوند هم افزود: درباره این اتفاق دیگر صحبت نمی‌کنم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: انصاری راد سوپر جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی خطیر بعد از برگزاری مراسم واگذاری باشگاه استقلال به بخش خصوصی اظهار کرد:این اتفاق را به همه هواداران باشگاه استقلال تبریک می‌گویم. مطمئنا 5 اردیبهشت 1403، در حافظه همه آن‌ها به عنوان یک روز بزرگ و فصل جدید در تاریخ باشگاه، می‌ماند. امروز بزرگترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد. بعد از قهرمانی آسیا در سال 1990، این بزرگ‌ترین اتفاق باشگاه استقلال بعد از انقلاب بود.

وی افزود: از دولت، رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، وزیر ورزش، وزیر اقتصاد و همه عزیزانی که این اتفاق خوب را توانستند بعد از این همه انتظار و مشکلاتی که دو باشگاه داشتند، رقم بزنند تشکر می‌کنم. از آقای علی عسگری مدیرعامل و زیرمجموعه‌های هلدینگ خلیج فارس تشکر می‌کنم که پیشنهاد خرید استقلال را دادند و این قرارداد نهایی شد.

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه ایا به کارش ادامه می دهد یا خیر گفت: حق طبیعی یک مجموعه است با افراد جدید و تغییر مدیرعامل و هیات مدیره کار کنند.چه باشم و چه نباشم بسیار خوشحالم که این اتفاق برای باشگاه استقلال رقم خورده است. اثرات این روز بزرگ در آینده برای باشگاه استقلال مشخص می شود.

خطیر ضمن رد خبر گرفتن حق امضا از وی گفت: باید منتظر بمانیم دوستان در شرکت هولدینگ خلیج فارس چه برنامه ای برای آینده دارند. اجازه بدهید از این روز لذت ببریم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می دهد.خواهش می کنم خیلی به حواشی و حق امضا گرفتن و این مسائل دقت نکنید. یکسری دنبال هیجانات هستند.مطمئنم اتفاقات خوبی برای استقلال رخ می دهد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان