Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فنی تیم اترک خراسان شمالی گفت: هدف نخست ما تثبیت تیم استان در لیگ دسته دوم و صعود به لیگ آزادگان است. ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد فیروز‌کریمی امروز در نشست خبری با اصحاب خبر و رسانه خراسان شمالی با اشاره به تمرینات تیم فوتبال اترک استان اظهار داشت: این که تمام تیم‌های حرفه‌ای و فوتبال اردو های اولیه خود را در تمام سطوح لیگ در تهران و پایتخت برگزار می‌کنند امری طبیعی و بدیهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا 17 بازیکن بومی جذب تیم اترک خراسان شمالی می‌شوند؟کرمان| تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با کمترین هزینه و حاشیه به لیگ برتر راه یافتشکست ماشین‌‌سازی مقابل شهرخودرو فوتبالی نبود؛ اشتباهات داوری تاسف‌آور است

وی با بیان اینکه تمام استان‌ها به تهران پرواز مستقیم دارند افزود: به دلیل اینکه تمامی فوتبالیست ها و ورزشکاران از استان‌های مختلف می‌توانند با پرواز به تهران سفر داشته باشند و همچنین وجود اردوگاه‌های متفاوت و تنوع تیم‌ها در پایتخت، تمرینات اولیه تیم فوتبال اترک خراسان شمالی در تهران برگزار شد چراکه امکان انجام بازی‌های دوستانه نیز در این شهر برای این تیم مهیا بود.

مدیر فنی تیم فوتبال اترک خراسان شمالی با اشاره به اینکه برای فراخوان درون استانی هیچ وقت دیر نیست، خاطرنشان کرد: بنده 15 روز قبل همکاری خودم را در تهران با تیم فوتبال اترک آغاز کردم و در اولین وهله فراخوان فرا استانی و کشوری جهت جذب بازیکن انجام شد و توانستیم تعدادی از بازیکنان مد نظر خود را جذب کنیم تا شاکله اصلی تیم فراهم شود.

وی از انجام تست برای بازیکنان بومی خراسان شمالی طی روزهای متعدد در آینده خبر داد و بیان داشت: تمامی بازیکنان فوتبال استان می‌توانند همه روزه در تمرینات تیم فوتبال اترک جهت اثبات خود شرکت داشته باشند اما تمرینات آن دسته از کسانی که قرارداد خود را با تیم امضا کردند به صورت جدی در مرکز استان در حال انجام است.  همچنین به دنبال این هستیم که خراسان شمالی در اولین حضور خود در لیگ دسته دوم فوتبال کشور، به لیگ دسته یک صعود کند.

کریمی با بیان اینکه فوتبال در حال حاضر مرز ها را شکسته است افزود: به دنبال این هستیم که ابتدا تیمی قوی شکل بگیرد تا رد پای خود را در لیگ محکم کنیم سپس وارد مراحل بومی‌سازی و نگاه‌های مرتبط و از این قبیل برسیم لذا حضور بازیکنانی همچون میلاد زنیدپور و سید احمد مهدی زاده در این تیم قطعی شده است.

مدیر فنی تیم فوتبال اترک خراسان‌شمالی امکانات فوتبالی خراسان شمالی را کم‌نظیر عنوان کرد و بیان داشت: وجود استادیوم 17 هزار و 500 نفری 19 مهر ارکان از یک طرف و داشتن زمین چمن مصنوعی تختی از سوی دیگر یک امتیاز مثبت برای این تیم به شمار می رود‌. همچنین همکاری و همراهی هیئت فوتبال استان و دستگاه ورزش و جوانان با تیم فوتبال اترک در استان بی‌نظیر است.

انتهای پیام/ن

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله در خراسان شمالی ؛ شدت و مرکز زمین لرزه

کد خبر 849029 برچسب‌ها زلزله خبر مهم استان خراسان رضوی

دیگر خبرها

  • باز باران، با طراوت بهاری
  • شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم
  • قهرمان انگلیس و اروپا بعد از 2 دهه به لیگ برتر برگشت!‏
  • ۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف
  • زلزله در خراسان شمالی ؛ شدت و مرکز زمین لرزه
  • خراسان شمالی لرزید
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان
  • خوشحالی بوفون از صعود پارما به سری آ
  • صعود پارما به سری آ ایتالیا/ جمع ۷ خواهران دوباره جمع شد