Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان تهران از فروشگاه شهروند به جهت مشارکت در طرح شمیم حسینی و کمک به تامین اقلام مورد نیاز مساجد و هیئت‌های مذهبی تقدیر کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: حجت الاسلام «غلامعلی قدیریان» با اشاره به اجرای طرح «شمیم حسینی»، از فروشگاه شهروند برای مشارکت در این طرح تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در خصوص برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین(ع)، نمایشگاه شمیم حسینی ویژه مساجد و هیئات عزاداری با همکاری فروشگاه‌های شهروند در 18 نقطه استان تهران برای حمایت از برپایی مراسمات عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) و تعظیم شعائر حسینی برگزار شد.

 

حجت الاسلام قدیریان بیان کرد: در این اقدام شایسته فروشگاه شهروند اقلام مصرفی هیئات، حسینیه ها و مساجد از جمله حبوبات، برنج، گوشت، چای، قند و دیگر اقلام را با تخیف 10 تا 50 درصدی در اختیار این هیئات و مساجد قرار داد که این امر خیر و حسنه مورد حمایت مساجد و متولیان مراسمات مذهبی قرار گرفت. به همین منظور ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران از دکتر سریع القلم، مدیرعامل شهروند تقدیر و تشکر به عمل آورد.

 

وی در پایان با بیان اینکه ائمه جماعت و فعالان فرهنگی مذهبی مساجد خواهان تداوم ارائه خدمات خالصانه‌ و بدون چشمداشت، مانند این طرح هستند خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این امر پسندیده به شدت مورد استقبال مساجد و علی الخصوص کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران قرار گرفته است و همچنین درخواست هایی که از سوی امامان جماعات به این مجموعه جهت تداوم این امر خیرخواهان ارسال شده است، ضمن تقدیر و تشکر از این فروشگاه بزرگ مردمی خواهان تداوم اینگونه طرح ها بوده و سایر مراکز مشابه هم به الگوگیری در اجرایی اینگونه اقدامات دعوت می کنند.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد ماه محرم عاشورا عاشورای حسینی خبرگزاری شبستان عزاداری محرم محرم استان بوشهر تاسوعای حسینی اربعین حسینی طرح شمیم حسینی فروشگاه شهروند کانون های مساجد مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۷۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن  افراد مستعد در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،امروز در کانون پرورش فکری کودکان کرمانشاه   همایشی ویژه استان کرمانشاه و برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت جوانان این استان برگزار شد در این کارگاه مبانی ابتدایی کار در رادیو و اجرا  اموزش داده شد.کانون ایرانیاران مسئول شناسایی افرادمستعدو عضوگیری از این افراد در باشگاه ایرانیاران اموزشهای لازم به انان داده میشود تا بتوانند گزارشگران و خبرنگاران فعال در استان کرمانشاه باشند.در پایان این همایش فرمهایی به شرکت کنندگان داده شد تا درصورت داشتن شرایط اولیه بصورت افتخاری با رادیو همکاری کنند

دیگر خبرها

  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن افراد مستعد در کرمانشاه
  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن  افراد مستعد در کرمانشاه
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • فیلمی از بارش باران تهران در شب گذشته