Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@06:29:42 GMT

چند درصد از مردم کرمان به سینما و کنسرت می روند؟

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۸۰۳۹

چند درصد از مردم کرمان به سینما و کنسرت می روند؟

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: میزان فروش سینماهای استان کرمان در سال ۹۷ مبلغ ۱۸ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال و در سه ماهه اول امسال ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بوده است.

"محمد علیزاده" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، درباره وضعیت سینماهای استان کرمان اظهار کرد: در حال حاضر ۱۴ سالن سینما در شمال استان کرمان داریم که تعدادی از این سالن ها در سه سال اخیر ایجاد یا احیاء شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه ۱۶ شهرستان در حوزه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان قرار دارد، افزود: سالن های نمایش فیلم را در شهر بابک و بم داریم که مجهز به امکانات نمایش فیلم شده اند.

علیزاده تصریح کرد: امسال سالن های بافت و بردسیر نیز مجهز به امکانات نمایش فیلم می شود و چند شهرستان را با دستگاه های سینماسیار پوشش می دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه با حمایت دولت و همکاری شهرداری ها و بنگاه های اقتصادی، اکثر شهرهای شمال استان کرمان امکان اکران فیلم را دارند، گفت: استقبال مردم از سینما در مرکز استان و شهرستان های بزرگ خوب است و در شهرستان های کم برخوردار که به صورت سینمای سیار نمایش فیلم داریم استقبال خوب بوده اما شاید قدرت خرید وجود نداشته باشد.

علیزاده در پاسخ به این سوال که سالانه چند درصد از مردم استان کرمان به سینما و کنسرت می روند؟ گفت: این آمار با توجه به جمعیت استان عدد کمی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: میزان فروش سینماهای استان کرمان در سال ۹۷ مبلغ ۱۸ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال و در سه ماهه اول امسال ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بوده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهر بابک فیلم سینما استان کرمان کنسرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند درصد ایرانی‌ها «مسافرت» می‌روند؟

آمار رسمی می‌گوید «۷۱ درصد ایرانی‌ها در سال‌های گذشته سفر نرفتند!

به گزارش دنیای اقتصاد، بر اساس داده‌های سال ۱۴۰۰ مرکز آمار از مجموع ۲۶ میلیون و ۳۸۴‌هزار خانوار ایرانی تنها ۲۴‌درصد «خانوار‌های فاقد خودرو» فرصت تجربه سفر را داشته‌اند.

۸۲‌درصد از سفر‌ها توسط خانوار‌هایی با محل سکونت شخصی یا سازمانی صورت گرفته و تنها ۱۸‌درصد از مسافران افراد مستاجر بوده‌اند.

نتایج نظرسنجی اخیر درباره تعطیلی آخرهفته نشان داد، جامعه با «دو روزه شدن تعطیلی آخرهفته» موافق است و آن را مطالبه می‌کند.

دیگر خبرها

  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • چند درصد ایرانی‌ها «مسافرت» می‌روند؟
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم