Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@15:03:32 GMT

سد معبر هیات‌های عزاداری امسال کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۸۱۸۶

سد معبر هیات‌های عزاداری امسال کاهش یافت

تین‌نیوز | 

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: خوشبختانه امسال شاهد کاهش سد معبر هیات‌های عزاداری حسینی در خیابان‌ها و نیز توجه بیشتر به نماز در تکایا بودیم که جای قدردانی دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محسن هاشمی در یکصد و شصت و چهارمین جلسه علنی شورا افزود:‌ امیدواریم در ایام بزرگداشت اهل بیت همه رهنمودهای آنان از جمله رعایت حقوق دیگران، توجه به نظافت، جلوگیری از آزار حیوانات، نیکی به محرومان و اقشار نیازمند در عمل مورد توجه همه ما قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از خدمات خالصانه پاکبانان شهرداری پایتخت در دهه نخست محرم و نیز ابتکار برخی اعضای شورا برای مشارکت شهروندان در نظافت شهر تشکر کرد.

نهاد شورا میراث گرانقدر مرحوم طالقانی

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایام سالگرد رحلت آیت اله طالقانی گفت: طرح مساله لزوم تاسیس نهاد شورا در کشور میراث گرانقدر مرحوم طالقانی است که امروز به درخت تناور و بالنده شوراهای اسلامی شهر و روستا تبدیل شده است. 

وی افزود: آیت‌اله طالقانی را به‌حق می توان دایره‌المعارف مبارز علیه رژیم طاغوت دانست چراکه برای سه دهه به‌صورت مستمر، زندگی خویش را وقف مبارزه با استبداد و استعمار کرد و از ملی شدن صنعت نفت تا نهضت امام خمینی، همواره در صف اول مبارزان و رنج کشیدگان قرار داشت.

رییس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: زندگی آیت‌اله طالقانی که از سوی امام راحل ابوذر زمان نام گرفت، با ساده زیستی، اخلاق و مدارا توام بود؛ ایشان همواره بر حفظ جایگاه روحانیت در مردم و جلوگیری از ایجاد فاصله با اقشار گوناگون جامعه تاکید داشت.

ترافیک و آغاز مهر

وی هم‌چنین پیش از شروع این جلسه در جمع خبرنگاران با توجه به این‌که طرح کاهش کنترل آلودگی هوا محدودیت بیش‌تری را برای ورود خودروها در شهر در نظر گرفته است و قاعدتا می‌تواند در کاهش بار ترافیک موثر باشد گفت: جلسات مشترک شهرداری و پلیس راهور به منظور برنامه‌ریزی برای کاهش ترافیک اول مهر برگزار می شود.

هاشمی افزود:‌ این جلسات همانند سال‌های گذشته به صورت مستمر در حال برگزاری است.

رییس شورای شهر تهران افزود: با توجه به این‌که ما هر سال در آغاز سال تحصیلی جدید با ترافیک روبه‌رو هستیم این جلسات می‌تواند در روان شدن ترافیک موثر باشد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: محسن هاشمی رییس شورای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حسین سعیدی سیرائی صبح امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ با همراهی مدیران شهرداری کرج و معتمدان، مشکلات مربوط به منطقه ۳ شهرداری را مورد بررسی قرار داد.

وی در حاشیه پایش مشکلات منطقه سه با اشاره به اینکه برای رسیدن به شهری توسعه یافته در کنار برنامه ریزی و تخصص مدیران به نظرات شهروندان نیاز است، اظهار کرد: نظرات شهروندان در اداره شهر گره‌گشا است، چراکه به صورت عینی با مشکلاتی روبه‌رو و آن را در زندگی روزمره لمس می‌کنند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در جلسه بررسی مشکلات شهروندان نقطه نظرات خوبی مطرح شد که تلاش می‌کنیم این نقطه نظرها در اداره بهتر این منطقه، عملیاتی شود.

سعیدی سیرائی اضافه کرد: نیازهایی که در جلسه پایش مشکلات مطرح شد مشکلاتی است که قابلیت رفع شدن دارد و به طور قطع با تدبیر مدیران این مهم محقق خواهد شد.

وی گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج افزود: این رویکرد به طور قطع در خصوص سایر مناطق شهرداری کرج نیز وجود خواهد داشت، تلاش می‌کنیم نیاز شهروندان به صورت اولویت مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747737

دیگر خبرها

  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • پیش‌بینی نگران کننده: امسال رشد اقتصادی نداریم؛ منتظر کاهش قیمت ارز و نرخ تورم هم نباشید
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • مدیریت اجرایی استان زنجان خود را مدیون مردم می‌داند
  • آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است