Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۱۳۹۸، در  تاریخ ۲۳ شهریور توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد. خبر خوب برای کلیه افرادی که در کنکور سراسری سال ۱۳۹۸ پذیرفته نشده‌اند این است که این دسته از داوطلبان فرصت دارند تا از ظرفیت رشته های بدون کنکور استفاده نمایند.

به گزارش ایسنا بنابراعلام موسسه آموزش عالی کوشیار، در راستای اجرای قانون پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی بدون برگزاری آزمون ورودی و کنکور دانشجو می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی بدون آزمون، صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی و بر اساس قانون سنجش و پذیرش دانشجو مصوب ۱۰ شهریورماه ۱۳۹۲ مجلس شورای اسلامی و مصوبات پانزدهمین و شانزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش صورت می‌گیرد. بر این اساس، حداقل ۸۵ درصد از ظرفیت پذیرش دانشجو در کل کشور در تمامی زیر نظام‌های آموزش عالی صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی با ملاک معدل کتبی دیپلم داوطلبان و بدون نیاز به شرکت در کنکور انجام می‌شود.

معاون تحصیلات تکمیلی موسسه آموزش عالی کوشیار با اعلام این خبر افزود:

ثبت نام متقاضیان ادامه تحصیل بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی این موسسه آموزش عالی هم به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و هم به صورت حضوری در موسسه آموزش عالی کوشیار (به نشانی: گیلان، رشت، گلسار، خیابان ۸۶ ) با انجام مشاوره رایگان انجام می پذیرد.

رشته های بدون آزمون در  موسسه آموزش عالی کوشیار به شرح زیر می باشد:

حقوق (کد ثبت نام ۱۹۱۵۵)

فقه و مبانی حقوق اسلامی (کد ثبت نام ۱۹۱۵۶)

حسابداری (کد ثبت نام ۱۹۱۵۴)

مدیریت مالی (کد ثبت نام ۱۹۱۵۸)

مدیریت بازرگانی (کد ثبت نام ۱۹۱۵۷)

کاردانی حسابداری (کد ثبت نام ۱۹۱۵۹)

مهندسی برق (کد ثبت نام ۱۹۱۴۹)

مهندسی صنایع (کد ثبت نام ۱۹۱۵۰)

مهندسی عمران (کد ثبت نام ۱۹۱۵۱)

مهندسی کامپیوتر (کد ثبت نام ۱۹۱۵۲)

مهندسی معماری (کد ثبت نام ۱۹۱۵۳)

از مزایای موسسه آموزش عالی کوشیار تخفیف شهریه ویژه رتبه های برتر و ممتاز، اعطای وام دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان و ارائه تسهیلات ویژه ورزشکاران، برگزاری کلاسهای مهارتی و فوق برنامه و همچنین دارا بودن امکانات، تجهیزات و فضای استاندارد آموزشی و کمک آموزشی با دسترسی مناسب و آسان می باشد.

 انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زمان ثبت نام کنکور بدون آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری

اسامی چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳ وزارت آموزش‌وپرورش سوم اردیبهشت اعلام شد که بنابر اظهارات معاون وزیر آموزش و پرورش، سه برابر ظرفیت جذب در آموزش و پرورش، در آزمون پذیرفته شده‌اند که این افراد برای مرحله «ارزیابی تکمیلی» و گزینش می‌توانند از امروز (پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳) حداکثر به مدت چهار روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل نمون‌برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، «ارزیابی تکمیلی و گزینش» شامل بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری ثبت‌نام، معاینات پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، سنجش و ارزیابی تکمیلی است.

حمید طریفی حسینی معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش پیش از این گفته بود که طبق برنامه ریزی انجام شده فرآیند «ارزیابی تکمیلی» شرکت‌کنندگان قرار است تا پایان اردیبهشت ماه به سرانجام برسد و اواسط خردادماه نیز «نتایج قطعی» و نهایی آزمون توسط سازمان سنجش اعلام و در نهایت حدود ۲۸ هزار نفر به کادر آموزشی در دوره ابتدایی جذب شوند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، امسال فرآیند ارزیابی در حوزه‌های ارزیابی تکمیلی کوتاه‌تر شده است؛ زمان تشکیل پرونده ارزیابی تکمیلی و بررسی «اسناد امتیاز آور» و بخشی از امور گزینش و بررسی‌های پزشکی بلافاصله پس از اعلام نتیجه اولیه و در زمان مراجعه به اداره کل آموزش‌وپرورش انجام می‌شود و در صورت تکمیل شدن پرونده، به حوزه ارزیابی معرفی و گروه‌های ارزیابی حرفه‌ای کار ارزیابی تکمیلی را انجام می‌دهند.

وی زمان تعیین شده برای جذب و استخدام و سازماندهی پذیرفته‌شدگان نهایی در مدارس را اوایل تیرماه اعلام و گفته بود: ابلاغ آن‌ها و سازماندهی معلمان رسمی در مدارس دوره ابتدایی نیز در تیرماه انجام می‌شود تا نیازسنجی دقیق از کمبود نیروی انسانی بدست و به تفکیک استان، منطقه و مدرسه در طول تابستان کمبود‌ها بررسی، جبران و از ابتدای مهر بدون مشکل وارد مدارس شوند.

زمان برگزاری دوره‌های ضمن خدمت این معلمان نیز بلافاصله بعد از تشکیل پرونده استخدامی در اواخر خرداد ماه انجام می‌شود، کار آموزش پذیرفته‌شدگان از طریق دانشگاه فرهنگیان دنبال و دوره آموزشی به صورت فشرده از تابستان آغاز می‌شود و در صورت نیاز در حین خدمت نیز از مهرماه کار آموزش معلمان جدیدالاستخدام، ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • جزییات آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در کنکور ۱۴۰۳
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • درخواست سبدگردانی برای چه افرادی مناسب است؟
  • راهنمای خرید تشک طبی یک نفره و دونفره