Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:21:28 GMT

میزبانی مسابقات فراملی راهکار مهم توسعه ورزش همدان است

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۸۵۷۱

میزبانی مسابقات فراملی راهکار مهم توسعه ورزش همدان است

عباس صوفی روز یکشنبه در نشست خبری فوتبال مقدماتی نوجوانان آسیا اظهار داشت: این میزبانی علاوه بر دستاوردهای فنی ، کمک شایانی به توسعه توریسم ورزشی و نیز معرفی ویژگی های ورزشی، تاریخی، فرهنگی و گردشگری همدان دارد.

وی با اشاره به میزبانی مقدماتی فوتبال نوجوانان آسیا در همدان گفت: دست اندرکاران کنفدراسیون فوتبال آسیا هرگز تصور این چنین زیرساخت ورزشی در همدان را نداشتند و امکانات میزبان برای آنها بسیار مهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صوفی بیان کرد: همدان برای نخستین بار در فوتبال میزبان مسابقات رسمی است و پیش از این ۲ بار فستیوال فوتبال آسیا را میزبانی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت این میزبانی برای مقامات ای اف سی حایز اهمیت است و به نحو شایسته میزبان مسابقات هستیم.

رئیس هیات فوتبال همدان با اشاره به اینکه این چنین مسابقات رسمی به توسعه ورزش این استان کمک می کند، گفت: همدان در روزهای اخیر شاهد رویدادهای مهم ملی و بین‌المللی در عرصه بوده که به طور قطع کمک شایانی به رشد ورزش خواهد کرد.

صوفی تجهیز ورزشگاه های همدان، افزایش نور زمین مسابقات و اسکوبورد محل بازی ها را از مهمترین اقدام ها در رفع نواقص موجود اعلام کرد و افزود: این موارد برای ای اف سی بسیار مهم بود که با اقدام به موقع مدیریت ورزش استان برطرف شد.

رئیس هیات فوتبال همدان مصدومیت علیرضا کرمی مدافع همدانی تیم ملی را خبری ناخوشایند دانست و گفت: با این حال کرمی در کنار سایر ملی پوشان خواهد بود تا به بازیکنان کشورمان روحیه بدهد.

وی خواستار اطلاع رسانی گسترده این دوره از مسابقات شد و از رسانه ها خواست پوشش وسیعی از مسابقات انعکاس دهند.

مسابقات گروه سوم از مرحله مقدماتی فوتبال قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا از ۲۷ تا ۳۱ شهریور ماه جاری به میزبانی شهر همدان برگزار می‌شود.

بر اساس قرعه کشی انجام شده تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در گروه سوم مسابقات میزبان تیم‌های افغانستان، فلسطین و مالدیو خواهد بود، ضمن اینکه دیگر تیم‌ها نیز در ۱۰ گروه به رقابت خواهند پرداخت.

۷۵۲۰/۲۰۸۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال نوجوانان آسیا همدان ورزش قهرمانی قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید

غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بعد از رایزنی‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های به عمل آمده، میزبانی چهل و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی به زنجان رسید، گفت: بی‌تردید برگزاری این رویداد مهم ورزشی می‌تواند عوائد درخشانی برای استان داشته باشد.

وی با یادآوری اینکه تیم‌ها قرار است دوم خردادماه امسال برای برگزاری این رویداد مهم بین‌المللی وارد زنجان شوند، افزود: تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها به مدت دو روز و طی روزهای سوم و چهارم خردادماه در زنجان به مصاف هم خواهند رفت.

این مسؤول با اشاره به اینکه سالن شش‌هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان میزبان این رویداد بین‌المللی خواهد بود، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کنیم تعداد ۳۵۰ ورزشکار، مربی و داور بین‌المللی در این دوره از رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی در زنجان حضور داشته باشند.

معاون امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه تا به این لحظه تیم‌های ارمنستان به همراه عراق و گرجستان برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه زنجان در ادوار گذشته تجربه میزبانی از رویدادهایی چون رقابت‌های بین‌المللی ووشو جام پارس و مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر را در کارنامه خود دارد.

امانی با اشاره به اینکه زنجان برای اولین‌بار است که در رشته کشتی میزبانی این رویداد در سطح بین‌المللی را عهده‌دار شده است، تصریح کرد: بی‌تردید مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی یکی از رویدادهای مهم ورزشی در کشور بوده و میزبانی این رقابت‌ها می‌تواند عوائد زیادی را در حوزه‌های مختلف برای استان به دنبال داشته باشد.

کد خبر 6097536

دیگر خبرها

  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی