Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@12:53:48 GMT

۲۴ واحد صنعتی در لرستان بهره‎ برداری شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۸۷۲۳

۲۴ واحد صنعتی در لرستان بهره‎ برداری شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۲۴ واحد صنعتی از ابتدای امسال با حدود ۹۰ فرصت شغلی بهره ‎برداری شده است.

 محمدرضا صفی خانی روز یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: برای راه‎اندازی این تعداد ۱۰۸ میلیارد تومان تسهیلات و ۴۶ میلیارد تومان سهم آورده متقاضیان، سرمایه گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از سال گذشته تحرک جدی در حوزه صنعت استان شکل گرفته ادامه داد: ۳۷ بنگاه غیرفعال صنعتی و ۱۰ بنگاه کشاورزی با اقدامات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید احیا شدهاند که برای واحد‌های صنعتی ۱۱۸ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تصریح کرد: در این راستا ۲۳۷ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایهگذاری و یکهزار و ۱۹۴ فرصت شغلی احیا شد.

صفی خانی افزود: ظرفیت تولید ۴۴ واحد صنعتی نیز با ۱۴۲ میلیارد تومان آورده متقاضی، ۱۸ میلیارد تومان وام و ۱۲۵ شغل جدید افزایش یافته است.

وی به احیا و یا رفع مشکل برخی واحد‌ها از جمله یخچالسازی، پرس، زاگرس خودرو، نساجی، اکسیر، فارمد زاگرس، فولاد وفروآلیاژ، فاز ۴سیمان دورود و الکل فجر اشاره کرد و گفت: داروسازی‌های اکسیر بروجرد و فارمد زاگرس مشمول قانون ماده ۱۴۱ و اعلام ورشکستگی شده بودند که اکنون با ظرفیتی بیش از گذشته فعال هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه فضای آرامی برای سرمایهگذاری در لرستان ایجاد شده ادامه داد: مشکلات تامین اجتماعی و مالیات واحد‌های صنعتی کاهش یافته و اعمال بخشودگی‌های قانونی، شرایط را برای تولید، تسهیل کرده است.

صفی خانی افزود: با توجه به اقدامات انجام شده طی دو سال اخیر، سایت رسمی وزارت صمت، لرستان را به عنوان استان برتر در حوزه احیا واحد‌های تولیدی معرفی کرد.

۲۴۰ واحد معدنی و یکهزار و ۵۰۰ واحد صنعتی فعال و نیمه فعال در لرستان وجود دارد که سهم این تعداد در اشتغال استان ۲۰ درصد است.

انتهای پیام/ر

به بهره بردای رسیدن ۲۴ واحد صنعتی در لرستان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت صنعت اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ به مناسبت هفته سلامت و با هدف حفظ سلامت کارگران،خانه بهداشت کارگری در یکی از مجموعه های تولیدی ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند به بهره برداری رسید.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه