Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@12:12:31 GMT

اخراج کننده برانکو، اخراج شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۸۷۳۳

اخراج کننده برانکو، اخراج شد

سرمربی الوحده عربستان بعد از پیروزی دو یک در بازی شب گذشته از سمت خود برکنار شد!

به گزارش "ورزش سه"، ماریو سویتانوویچ، سرمربی الوحده عربستان در تصمیمی عجیب از سوی مدیران این باشگاه و در شرایطی که در آخرین دیدار تیمش با دو گل مقابل الاهلی این کشور به برتری دست یافته بود، از سمت خود برکنار شد.


سرمربی 44 ساله و کروات الوحده عربستان که سابقه بازی در دیناموزاگرب و 5 عنوان قهرمانی در دوران بازیگری را در این باشگاه به خود اختصاص داده، سابقه حضور در لیگ ایتالیا و بلژیک را نیز در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دوران مربیگری او نیز با حضور در تیم دوم دیناموزاگرب استارت خورد و سپس در سال 2017 به عنوان سرمربی کارش را در تیم اصلی ادامه داد. او که بعد از دو شکست پیاپی به عنوان سرمربی در دیناموزاگرب در جلوی آپارتمان خود در زاگرب مورد ضرب و شتم هواداران این تیم قرار گرفته بود، به کار خود با این خاطره تلخ پایان داد.

 


ماریو از 2 جولای 2019 به عنوان سرمربی الوحده عربستان انتخاب شد تا دوره جدید مربیگری‌اش را اینبار در خاورمیانه دنبال کند اما در پایان سومین بازی روی نیمکت این تیم و در شرایطی که دو بازی ابتدایی را با شکست پایان داده بود و شب گذشته مقابل الاهلی عربستان ( تیم تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ) با دو گل به برتری دست یافته بود، از سمت خود برکنار شد. بعد از برانکو ایوانکوویچ این دومین اخراجی زودهنگام لیگ عربستان محسوب می‌شود تا دو تن از مربیان کروات شاغل در لیگ این کشور حضوری کوتاه مدت در لیگ این کشور را از آن خود کنند.


دانیل کارینیو، سرمربی سابق این باشگاه گفته می‌شود به عنوان سرمربی جدید بار دیگر کار خود را در الوحده آغاز خواهد کرد.

امارات الوحده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امارات الوحده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خوشحال کننده برای ستاره پرسپولیسی در امارات

در فینال لیگ کاپ امارات دو تیم الوحده و العین به مصاف هم رفتند. الوحده که احمد نوراللهی را ۹۰ دقیقه در ترکیب اصلی خود داشت توانست در این بازی با یک گل به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

تک گل الوحده را در این بازی لوپز در دقیقه ۱۵ به ثمر رساند.

این نخستین جامی است که نوراللهی با الوحده به دست می‌آورد. او فصل قبل هم با الاهلی قهرمان لیگ امارات شد.

دیگر خبرها

  • واکنش کریستیانو رونالدو به 66امین هت‌تریک؛ احساس فوق العاده‌ای است + عکس
  • خلاصه بازی النصر و الوحده + فیلم
  • النصر 6-0 الوحده؛ رونالدو و هت تریک، پیوندی که هرگز قطع نمی‌شود!
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • اخراج سرمربی و کادر فنی تیم بسکتبال لیکرز
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الوحده‌ + پخش آنلاین
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • اتفاق خوشحال کننده برای ستاره پرسپولیسی در امارات