Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@13:54:58 GMT

از حسین آموختم....؛روایت دلدادگی به ثارالله(ع) + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۸۹۲۰

از حسین آموختم....؛روایت دلدادگی به ثارالله(ع) + فیلم

‍‍‍‍‍‍

عشق به اباعبدالله کودک و نوجوان، پیر و جوان نمی‌شناسد و همه زیر بیرق امام حسین(ع) مشق عشق می‌کنند تا به بندگی عبودیت برسند. ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در قم، ماه محرم بهار هیئت‌های مذهبی، تکایا و حسینیه‌هاست. به گواه آمارهای هرساله،‌ بیشترین حضور مردم در مراسم‌های مذهبی، ایام محرم و صفر است که شور و شوق حسینی جهان تشیع را در بر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت‌های مذهبی که با پیروزی انقلاب اسلامی، رشد چشمگیر و جایگاه اجتماعی برتری پیدا کرده‌اند، یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های اجتماعات مردمی، جذب جوانان، توسعه معارف اهل‌بیت و ارزش‌های دینی و انقلابی هستند.

نخستین شهید فاطمیون چه کسی بود؟+فیلمبزرگ‌ترین "فرش پرچم" حرم امام حسین(ع) رونمایی شد+عکس و فیلمشور و شعور حسینی در تبریز‌| ‌مراسمی سنتی با قدمت بیش از 100 سال در خسروشاه + فیلم

قم نیز به استناد تاریخ، از قرن چهارم تاکنون، مهم‌ترین پایگاه تشیع و خاستگاه انقلاب اسلامی است که دارای هیئت‌های عزاداری باسابقه بیش از 140 سال است و برخی از آن‌ها امروز میزبان ده‌ها هزار نفر از جوانان و میان‌سالان‌اند.

تسنیم به‌منظور ترویج معارف عاشورا و آموزه‌های حسینی، در سلسله گزارش‌هایی با عنوان «از حسین آموختم...» سراغ مسئولان و خادمان برخی از این هیئت‌ها رفته که در این گزارش به هیئت رزمندگان اسلام قم با سابقه تأسیس از سال 1367 و هیئت فاطمیون قم با سابقه تأسیس از سال 1368، پرداخته است.

انتهای پیام/

R7854/P/S6,62/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش کانال 14 اسرائیل از اتفاقات اصفهان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 19 کانال 14 تلویزیون اسرائیل روایت جالبی از اتفاقات اصفهان که ظاهراً با استفاده از چند ریزپرنده (پهپاد) انجام شده را منتشر کرد. این روایت را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • حمایت اساتید حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» (عفاف و حجاب) فراجا + اسامی
  • حمایت استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • عملیات در محل تجمع و عیش و نوش مستشاران آمریکایی‌ به روایت حسین مظفر
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱
  • گزارش کانال 14 اسرائیل از اتفاقات اصفهان
  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک
  • معرفی شاکی حسین حسینی از سوی فرماندهی فراجا