Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:10:37 GMT

برد فجر و مس رفسنجان در روز توقف بادران/ ملوان شکست خورد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۹۵۱۱

برد فجر و مس رفسنجان در روز توقف بادران/ ملوان شکست خورد

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال ایران امروز یکشنبه آغاز شد که در اولین دیدار، تیم فجر سپاسی توانست با دو گل از سد تیم قشقایی عبور کند.

تیم رایکا بابل هم برابر گل ریحان به نتیجه تساوی رسید. ملوان هم برابر خوشه طلایی شکست خورد. بادران در شرایطی که می توانست با برد به صدرنشینی اش ادامه بدهد، مقابل آرمان گهر با نتیجه تساوی متوقف شد و در رده سوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج هفته پنجم به این شرح است:

قشقایی صفر – فجر سپاسی ۲
رایکا بابل یک – گل ریحان یک
ملوان ۲ – خوشه طلایی ساوه ۳
آلومینیوم اراک یک – استقلال خوزستان صفر
نیروی زمینی یک – نود ارومیه یک
آرمان گهر ۲ – بادران تهران ۲
سرخپوشان پاکدشت ۲ – مس رفسنجان ۳
شهرداری تبریز صفر – سپیدرود رشت ۲
داماش گیلان صفر – مس کرمان صفر

جدول رده بندی لیگ دسته اول

۱- فجر سپاسی ۱۲ امتیاز
۲- مس رفسنجان ۱۱ امتیاز
۳- بادران ۱۱ امتیاز
۴- خوشه طلایی ۱۱ امتیاز
۵- آلومینیوم اراک ۱۱ امتیاز
۶- سپیدرود ۱۰ امتیاز
---------
۱۷- نیروی زمینی یک امتیاز
۱۸- شهرداری تبریز بدون امتیاز

کد خبر 4719219

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ دسته اول فوتبال تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز تیم فوتبال قشقایی شیراز تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر فوتبال ایران والیبال تیم ملی بسکتبال تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال امید ایران فوتسال تکواندو کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۹۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، بعد از سه بازی دشوار مقابل پرسپولیس، سپاهان و استقلال خوزستان، تیم ملوان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف هوادار خواهد رفت. این بازی حساس در شرایطی برگزار خواهد شد که  با توقف گل‌گهر در بازی روز گذشته، ملوان فرصتی فوق‌العاده برای تثبیت جایگاه خود در رتبه پنجم دارد.

ملوان با پیروزی در مقابل هوادار ۴۱ امتیازی خواهد شد و به یک قدمی بهترین امتیاز تاریخ خود با دراگان اسکوچیچ هم می‌رسد. همچنین آنها اختلاف خود را با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده به شش امتیاز افزایش خواهند داد.

نکته جالب در مورد ملوان این است که آنها در بازی دور رفت هوادار را بردند و حالا در صورت پیروزی، دومین دبل این فصل را جشن خواهند گرفت.

مهدی تارتار نیز در جلسه آنالیز به بازیکنانش هشدار داده که آنها باید بیشترین میزان تلاش را در این بازی به کار بگیرند. او همچنین گفته که بازیکنان بی‌انگیزه جایی در تیمش نخواهند داشت.

ملوان بعد از این بازی دو بازی خانگی دیگر خواهد داشت و هواداران این تیم تنها ۲۷۰ دقیقه برای تماشای تیم جذاب خود فرصت خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان در آبادان متوقف شد
  • عملیات نجات ملوان با گل یک پرسپولیسی
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • نفت آبادان 1-0 مس رفسنجان؛ امیدها برای بقا زنده شد
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • شمس‌آذر و فرصت خلق‌‌شگفتی در سیرجان!
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست
  • عیدی: حیف شد 3 امتیاز از دستمان رفت