Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، اهم اخبار سیاسی امروز، یکشنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ به شرح زیر است: با اخراج جان بولتون احتمال جنگ کم شده است/ دوران نتانیاهو و ترامپ رو به پایان است/ بعد از انتخابات آمریکا تحولات زیادی رخ خواهد داد

استاد روابط بین الملل دانشگاه ام سی مستر اخراج جان بولتون را عامل کاهش احتمال جنگ دانست و گفت:‌ روابط در آینده بهبود می‌یابد امکان مذاکره بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ شانسی برای پیروزی در انتخابات ندارد. دوران نتانیاهو هم رو به پایان است. بنابراین بعد از انتخابات آمریکا تحولات زیادی رخ خواهد داد.

آخرین وضعیت مناطق سیل زده و مدارس خوزستان از زبان نماینده اهواز

نماینده مردم اهواز با اشاره به وضعیت مدارس سیل‌زده در استان خوزستان گفت: دانش‌آموزان در مناطقی که مدارس آماده است می‌توانند به تحصیل بپردازند اما وزارت آموزش و پرورش گفته سعی می‌کنیم برای مناطقی که مدارس آن هنوز آماده نشده کلاس‌های درس را در مدارس همجوار برپا کنیم، که امیدوارم با در نظر گرفتن سرویس‌های ایاب و ذهاب این برنامه‌ را عملی کنند.

گام سوم کاهش تعهدات برجامی ایران برای آمریکا شوک‌آور است/ مخالفان هم هیچ گزینه‌ای جایگزین برجام ندارند

یک نماینده مجلس گفت: گام سوم نکاتی دارد که برای آمریکا شوک‌آور خواهد بود و اگر این کشور سر عقل نیاید در گام‌های چهارم و پنجم پشیمان خواهد شد.

اتهام بی‌اساس پمپئو علیه ایران درباره حمله به تأسیسات نفتی عربستان

وزیر خارجه آمریکا در توئیتر خود در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد: در حالی که روحانی و ظریف نشان می‌دهند که به دیپلماسی متعهد هستند، اما  تهران تقریباً در ۱۰۰ حمله به عربستان سعودی نقش داشته است، با توجه به همه درخواست‌هایی که برای کاهش تنش در منطقه وجود دارد، اما ایران هم اکنون  حمله‌ای بی‌سابقه علیه منبع انرژی جهان مرتکب شده است.

آمریکایی‌ها پس از ناکامی در «فشار حداکثری»، به سمت «دروغ حداکثری» گرایش پیدا کردند

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با رد ادعای آمریکا درباره دست داشتن ایران در حمله به تاسیسات آرامکو گفت: آمریکایی‌ها سیاستی به نام «فشار حداکثری» را علیه ایران در پیش گرفتند که به دلیل ناکامی‌ها به سمت «دروغ حداکثری» گرایش پیدا کرده است.

اصلاح‌طلبان اگر مشروط در انتخابات شرکت نکنند، پفیوز سیاسی هستند/ فرقی بین داماد شریعتمداری، دو نماینده مجلس و فاضل لاریجانی با مردم عادی نیست

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد:‌ اصلاح‌طلبان باید بپذیرند اگر شرکت در انتخابات را مشروط نکنند، نزد جامعه مدنی و مردم به عنوان نامردان و پفیوز‌های سیاسی قلمداد خواهند شد.

آمریکا گزینه حمله به پالایشگاه‌های ایران را روی میز قرار دهد

سناتور آمریکایی به بیان اظهارات بیاساس علیه ایران پرداخت.

تأملی بر چراغ سبز آمریکا با اخراج یکی از اعضای تیم «بی»

ترامپ با کنار گذاشتن یکی از اعضای تیم «بی» که نقش موثری در هدایت این تیم داشت، در آستانه برگزاری اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، شاید به نحوی به مقام‌های جمهوری اسلامی ایران این پیام را داده است که دیگر از استراتژی تیم بی در قبال جمهوری اسلامی ایران پیروی نکرده و به دنبال آن است تا اختلافات خود با ایران را از طریق دیپلماسی حل و فصل کند.

اظهارات پمپئو درباره ایران احمقانه و خطرناک است

مشاور امنیت ملی اسبق آمریکا در توئیتر خود به اظهارات اخیر پمپئو علیه ایران واکنش نشان داد.

نباید انصارالله را مساوی ایران دانست

سناتور آمریکایی به اتهامات پمپئو علیه ایران واکنش نشان داد.

مقام‌های کاخ سفید در حال گفت‌وگو برای کاهش تحریم‌های علیه ایران هستند

سی ان‌ان به نقل از مقام‌های آگاه از گفت‌وگوهای سران کاخ سفید در مورد کاهش تحریم‌ها و اعطای خط اعتباری به ایران خبر دادند.

مشروح اولین جلسه رسیدگی به پرونده متهمان ۲ موسسه غیرمجاز

اولین جلسه رسیدگی به پرونده متهمان موسسه غیرمجاز حافظ و شرکت کشاورزی خوشه طلایی مهر ماندگار در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی و به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

صبح روز بعد از مشاجره بولتون و ترامپ بر سر ایران، وی از کاخ سفید اخراج شد

رویترز در گزارشی به علت اخراج جان بولتون پرداخت و نوشت: صبح روز بعد از مشاجره بولتون و ترامپ بر سر ایران، بولتون از کاخ سفید اخراج شد، اگرچه او و ترامپ درباره اینکه چه کسی این تصمیم را گرفته است اختلاف نظر دارند. رئیس‌جمهور گفته که وی را اخراج کرده است، درحالیکه بولتون گفته استعفا داده است.

عدم حضور بولتون در کاخ سفید می‌تواند آغاز دوران جدید سیاست خارجه ترامپ باشد

دیفنس وان در گزارشی به بررسی دلایل و نتایج خروج جان بولتون از کاخ سفید پرداخت.

فشار حداکثری بر ایران شکست خورده است

نشنال اینترست در مقاله‌ای به بررسی فشار حداکثری بر ایران پرداخت.

روزنامه روزان و ماهنامه زنبور‌داران‌پیشرو مجرم شناخته شدند

در جلسه امروز دادگاه مطبوعات استان تهران، روزنامه روزان و ماهنامه زنبور‌داران‌پیشرو مجرم شناخته شدند.

متهم کردن ایران به فاجعه یمن پایان نخواهد داد

وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: سرزنش ایران به فاجعه یمن پایان نخواهد داد؛ قبول پیشنهاد ۱۵ آوریل ما برای پایان جنگ و آغاز گفت‌وگو شاید.

حجت‌الاسلام ناطق نوری بر پیکر مرحوم عسگراولادی نماز خواند

مراسم تشییع پیکر اسدالله عسگراولادی در مسجدی در خیابان فرشته برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام ناطق نوری بر پیکر مرحوم عسگراولادی نماز خواند.

غلامحسین شافعی، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه، نجار رئیس ستاد بحران وزارت کشور، محسن مهرعلیزاده، حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی، حسابی و جمعی از اعضای حزب مؤتلفه از حاضران در این مراسم بودند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بسته خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شهید منصور پورعزیز پورمنصوری از شهدای دفاع مقدس استان خوزستان و شهرستان اهواز است که پس از ۴۰ سال، شناسایی شد.

وی در سن ۱۵ سالگی راهی جبهه‌های جنگ در ۸ سال دفاع شد و پس از ۲ سال حضور در جبهه، سرانجام در دوم فروردین سال ۱۳۶۳ و در سن ۱۷ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

اگرچه پدر و مادر این شهید والامقام، سال‌ها پیش در فراغ فرزندشان دار فانی را وداع گفتند و آسمانی شدند، اما امروز پیکر پاک این لاله تازه شناسایی شده بر دستان مردم شهیدپرور اهواز تا آرامگاه ابدی اش در قطعه دو گلزار شهدای این کلانشهر به خاک سپرده شد.

همچنین در دزفول نیز پیکر شهید عشیری لیوسی که پس از ۴۰ سال شناسایی شده است، تشییع و به خاک سپرده شد.

استان خوزستان در ۸ سال دفاع مقدس ۲۴ هزار شهید را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

دیگر خبرها

  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشیع شدند
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • تشییع پیکر دو شهید خوزستانی شناسایی‌شده پس از ۴۰ سال
  • اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است
  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد
  • تکذیب خبر اخراج کارگران شرکت حریر خوزستان
  • اولین تصویر از وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی | اخراج نداشت؟
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن