Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@11:31:25 GMT

ستاره برزیلی یوونتوس؛ غایب دیدار با اتلتیکو

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۹۹۳۷

ستاره برزیلی یوونتوس؛ غایب دیدار با اتلتیکو

داگلاس کاستا، ستاره برزیلی یوونتوس بازی با اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیروز و در بعد از ظهری گرم در فلورانس و در شرایطی که نمایش چندان خوبی هم ارائه نداد، با تساوی بدون گل مقابل فیورنتینا متوقف شد و اولین امتیازات فصل را از دست داد، اما این دیدار ترکش های دیگری نیز برای مائوریتسیو ساری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سرمربی یوونتوس مجبور شد در نیمه نخست دو تعویض اجباری انجام دهد و داگلاس کاستا و میرالیم پیانیچ تعویض شدند. ساعتی قبل نشریه تورینی توتو اسپورت مدعی شد اگرچه هنوز میزان دوری وینگر برزیلی یوونتوس از میادین مشخص نشده، اما داگلاس کاستا قطعا در دیدار مقابل اتلتیکومادرید غایب خواهد بود.

 

یوونتوس اواسط هفته جاری در دیداری دشوار به مصاف شاگردان دیگو سیمئونه خواهد رفت و با توجه به جنجال های بازی فصل قبل دو تیم، رقابت یووه و اتلتیکو از حساسیت فراوانی برخوردار است. وضعیت میرالیم پیانیچ برای این دیدار معلوم نیست، اما به نظر می رسد ساری قطعا قادر به استفاده از داگلاس کاستا در اولین بازی یوونتوس در لیگ قهرمانان نخواهد بود.

یوونتوس داگلاس کاستا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس داگلاس کاستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه کاری که باید را انجام داد و توانست با سه گل کادیز را شکست دهد. رئالی‌ها منتظر نتیجه بازی بارسا-خیرونا ماندند و با شکست 4-2 آبی و اناری‌ها جشن قهرمانی گرفتند. جشنی که البته به دلیل در پیش بودن بازی با بایرن فقط در رختکن برگزار شد و با هواداران یکشنبه هفته بعد در میدان سیبلس خواهد بود.

بلافاصله موج تبریک‌ها سرازیر شد و برای مثال باشگاه بارسلونا از اولین باشگاه‌هایی بود که قهرمانی رئال را تبریک گفت. والنسیا و بیلبائو نیز تبریک گفتند. تا امروز فقط اتلتیکو مادرید و کادیز موفقیت بزرگ رئال را تبریک نگفته‌اند. اتلتیکو در واقع تنها باشگاه بزرگی بود که روی موضع قبلی خود ماند و به رئال تبریک نگفت.

اختلافات دو باشگاه همسایه به قدری در سال‌های اخیر زیاد شده که مدتی است اتلتیکو هیچ قهرمانی رئال را تبریک نگفته و در یک مورد برای رئال گارد افتخار نیز تشکیل نداد. این در حالی است که رئال قهرمانی سال 2021 اتلتیکو در لالیگا را تبریک گفته بود.

دیگر خبرها

  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • درخشش ستاره جنجالی: ایکاردی واقعی برگشت!
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد