Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@04:22:20 GMT

قلب قائدی برای دربی به تپش افتاد(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۰۱۶۷

ستاره شماره 10 استقلال در جدال حساس با MIS موفق شد در دومین بازی متوالی موفق به گلزنی شود تا آمادگی بالای خود را به رخ بکشد.

به گزارش "ورزش سه"، یخ بازی حساس استقلال با نفت مسجدسلیمانی ها با درخشش باشوی جوان آبی ها آب شد تا گلزنی این ستاره ملی پوش و بوشهری حال و هوای دیگری به این جدال ببخشد. مهدی قائدی که فصل گذشته در برد 2-1 استقلال یکی از دو گل تیمش را به ثمررسانده بود این بار هم روی تیزهوشی و حضور به موقع در محوطه جریمه توانست قفل دروازه میزبان را باز کند تا نیمکت استقلالی ها به هوا بپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گلزنی قائدی در شرایطی دبل جالب توجهی برای این بازیکن جوان و ریزنقش مقابل مسجدسلیمانی ها به ثبت رساند که مهدی بعد از گلزنی در بازی تدارکاتی تیم امید مقابل ازبکستان برای دومین بازی متوالی پایش به گلزنی باز شد تا در آستانه دربی سرنوشت ساز پایتخت مقابل پرسپولیس در هفته چهارم قلب های این بازیکن بوشهری به تپش بیافتد.


روی گلی که قائدی در بازی با مسجدسلیمان به ثمررساند تاثیرگذاری شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی کاملا مشهود بود تا شماره 10 استقلال به تعقیب ضربه یار آفریقایی با اشتباه مهلکی که دروازه بان مسجدسلیمانی ها داشت در ریباند توپ با سرعت بالا موفق به گلزنی برای آبی ها شود و شادی گل جالبی از خود نشان داده و قلب خود را به طرفداران هدیه بدهد. حالا با این آمادگی مسلما استقلالی ها روی درخشش باشوی بوشهری خود در دربی حساب خاصی باز خواهند کرد تا او بتواند تفاوت ها را رقم بزند.

 

 

 

 


عکس؛ محمد حریصی

مهدی قائدی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی قائدی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!

به گزارش "ورزش سه"، رافا لیائو بار دیگر در ایتالیا مورد حمله و انتقاد کارشناسان قرار گرفت. با توجه به بحران میلان که پس از 7 پیروزی متوالی، مقابل رم در لیگ اروپا شکست خورد و در دربی که اسکودتو را به اینتر داد، نیز بازنده شد، بسیاری از عملکرد بازیکنان در بازی های مهم انتقاد کردند. 

در میان منتقدان، تنیسور افسانه‌ای سابق، آدریانو پاناتا، نیز حضور دارد. او به رای اسپورت گفت: «بدون فکر شما نمی توانید کاری انجام دهید. ورزشکاران زیادی دیده ام، استعدادهای عظیمی که به جایی نرسیدند. مثل اتفاقی که با بالوتلی افتاد، یک استعداد عالی، یک فیزیک بدنی عالی، اما واضح است که چیزی در او گم شده بود.»

پاناتا ادامه داد: «نگرش و عملکرد لیائو به خصوص در بازی رفت برابر رم ارزش سیلی زدن را داشت. به نظر می رسد با بازی فوتبال به ما لطف می کند. نمی دانم چند میلیون درآمد دارد و گویا نمی داند چرا در میلان است. یک قهرمان این کارها را نمی کند. پس او یا قهرمان نیست یا باهوش نیست. لیائو از مغزش در زمین استفاده نمی کند.»

لیائو  فصل جاری 13 گل زده و 13 پاس گل داده اما پس از به ثمر رساندن سه گل متوالی در سری آ مقابل فیورنتینا، لچه و ساسولو، در مهمترین لحظه متوقف شد: در دو بازی با رم و سپس در دربی.

دیگر خبرها

  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا