Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی پیش از دیدار با صنعت نفت‌آبادان را برگزار کرد. تاریخ انتشار: 20:33 - 24 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۹۹۱۷

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی با صنعت نفت‌آبادان از هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) را از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرین پس از صحبت‌ها و تشریح برنامه‌های کادر فنی، آغاز شد.

بازیکنان بعد از گرم کردن، در میانه زمین به فوتبال هدفمند بازی کردند.

دروازه‌بان‌ها زیر نظر محسن سیدی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند. مربی گلر‌های پرسپولیس برنامه‌های ویژه‌ای را برای بوژیدار رادوشوویچ در نظر گرفته بود که به دلیل محرومیت علیرضا بیرانوند در این بازی، جانشین گلر اصلی سرخپوشان خواهد بود.

مرور کار‌های تاکتیکی و تیمی بخش بعدی تمرین بود که زیر نظر کالدرون و دستیارانش انجام شد.

سپس ضربات ایستگاهی در دستور کار قرار گرفت.

تمرین امروز هم بعد از ۹۰ دقیقه با سرد کردن بدن‌ها به پایان رسید.

گابریل کالدرون، ۱۹ بازیکن را برای بازی با صنعت نفت‌آبادان دعوت کرد که این بازیکنان به شرح زیر هستند: 

بوژیدار رادوشویچ، بیات، مهدی شیری، محمد نادری، شجاع خلیل زاده، سید جلال حسینی، محمد انصاری، کنعانی‌زادگان، محسن ربیع‌خواه، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، وحید امیری، بشار رسن، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، فرشاد احمدزاده، امیر روستایی، علی علیپور و خوزه جونیور.   خبر دیگر اینکه باشگاه پرسپولیس یاد و خاطره مهدی شادمانی خبرنگار فقید و توانمند ورزشی را در بازی با صنعت نفت‌آبادان گرامی خواهد داشت.   بازیکنان پرسپولیس که در پی درگذشت زنده یاد مهدی شادمانی، ابراز همدردی خود با اصحاب رسانه و خانواده وی را اعلام کرده بودند؛ به همراه دو فرزند مهدی شادمانی و در دست داشتن قاب عکس این روزنامه‌نگار فرهیخته وارد زمین خواهند شد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس تهران لیگ برتر فوتبال گابریل کالدرون امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس پس از حذف این تیم از رقابت‌های جام حذفی مذاکره با بازیکنان فعلی خود را که در پایان فصل به دلیل اتمام قرارداد بازیکن آزاد محسوب می‌شوند را آغاز کرد تا آنها را پای میز مذاکره با این تیم بکشاند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکنان فصل جاری پرسپولیس هستند که با پایان یافتن لیگ بیست و سوم می‌توانند این تیم را ترک کنند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه نیز میز مذاکره را برای تمدید قرارداد با آنها فراهم کرد تا نفراتی همچون مرتضی پورعلی گنجی و مهدی ترابی خواسته‌های خود را مطرح کنند.

با این حال اکثر بازیکنان پرسپولیس تصمیم گرفتند موضوع تمدید قرارداد را به پایان فصل موکول کنند تا ضمن تمرکز روی بازی‌های فصل جاری در خصوص آئین نامه‌های نقل و انتقالاتی جدید سازمان لیگ فوتبال نیز اطلاعات لازم را کسب کنند و سپس درباره قرارداد خود تصمیم‌گیری کنند.

درویش به تمام بازیکنانی که در پایان فصل، آزاد محسوب می‌شوند پیشنهاد تمدید قرارداد فرستاده است تا شایعه حضور سه بازیکن در لیست مازاد این تیم رد شود.

همچنین اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس نیز هیچ لیست ورود و خروجی به باشگاه ارائه نکرده است تا باشگاه با گزینه‌های خارج از لیست این تیم هم صحبتی را آغاز نکرده باشد.

کد خبر 6097192

دیگر خبرها

  • گولسیانی و خانواده در جمع سرخپوشان (عکس)
  • خانواده گولسیانی در تمرین امروز پرسپولیس+ عکس | پوشش جالب همسر و فرزند هافبک سرخپوشان را ببینید
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس با حضور همه بازیکنان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از پیروزی مهم
  • مس رفسنجان در آبادان متوقف شد
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان